Obnovit stránku

Využij dopravu zdarma! Vlož do košíku kód ZAPLATIMONLINE při objednávce nad 2 000 Kč vč. DPH. Více informací zde

Vážení zákazníci, rádi bychom Vás varovali před podvodnou SMS, která informuje o losování výhry. Tato SMS není zasílána společností Alza.cz. Prosíme, na tuto SMS nereagujte.

DXRacer

Reklamace zboží značky DX Racer

 Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.

  • Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.

Jak postupovat?

  • Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu
  • Kontaktujte autorizovaný servis a domluvte se na způsobu předání zboží

ServisE-mailTelefonOtevírací doba
kancelarskezidle.com
tomas.hegner@kancelarskezidle.com

+420704701307

Po-Pá 8.00 - 11.30 a 12.30 - 16.00

POZOR !!! Nejdříve kontaktovat servis ,,kancelarskezidle.com" telefonicky, mailem nebo přes kontaktní formulář (odkaz níže). Mimo pobočky v Rožnově pod Radhoštěm nelze osobně reklamaci podat. Servis se zákazníkem řeší reklamaci individuálně a pokud je to třeba, tak i zašle pro židli svoji dopravu.

Odkaz na reklamační formulář naleznete zde.

Zbylé informace k reklamaci najdete zde.


Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
  • Jistota odborné diagnostiky problému
  • Nadstandardní služby autorizovaného servisu

Zpět
WEB2