Obnovit stránku

TopStar

Reklamace zboží značky TopStar

 Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.

  • Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.

Jak postupovat?

  • Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu
  • Kontaktujte autorizovaný servis a domluvte se na způsobu předání zboží

Přesně popište závadu, resp. vyfoťte reklamovaný produkt. Zašlete mailem na servisní středisko. To vás bude informovat o konkrétním postupu pro rychlé vyřešení vašeho požadavku event. způsobu předání zboží.

Název servisuE-mail
3D Expres s.r.o.

Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
  • Jistota odborné diagnostiky problému
  • Nadstandardní služby autorizovaného servisu

Zpět
P-DC1-WEB27