Obnovit stránku

Naše pobočky jsou otevřeny pro výdej zboží. Při jejich návštěvě dbejte pokynů obsluhy.

Vyzkoušejte bezpečné doručení zboží do jednoho z našich 451 AlzaBoxů.

Služby reklamace a vrácení zboží fungují beze změny.

Dražice

Reklamace zboží značky Dražice

Upozornění: U velkých zařízení (kromě řady PTO) nikdy nedemontujte zařízení svépomocí! Neautorizovaná demontáž zabraňuje v diagnostice závady a hrozí riziko zamítnutí reklamace!

Vždy kontaktujte servisního partnera s uvedením druhu závady, výrobního čísla, typového čísla a data prodeje. Následnou demontáž provede autorizovaný technik. 

Záruční podmínky naleznete na odkazu zde.

Název servisuKontakty
Dražice

Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
  • Jistota odborné diagnostiky problému
  • Nadstandardní služby autorizovaného servisu

Zpět
WEB7