Obnovit stránku
Aktuální rychlost doručení Alza prodejny Alzaboxy AlzaExpres Nejvýhodnější doručení domů Partnerská odběrná místa Česká pošta
dnes nebo zítra dnes nebo zítra dnes nebo zítra 1-2 dny 1-2 dny 1-2 dny

Prodloužili jsme pro vás otevírací dobu našich prodejen, abyste mohli dárky letos nakoupit v klidu a bez stresu.

Philips - monitory

Reklamace zboží značky Philips - monitory

 Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.
  • Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.

Jak postupovat?

  • Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu
  • Kontaktujte autorizovaný servis a domluvte se na způsobu předání zboží

 

Název servisuTelefonE-mailAdresa
Asupport

272 188 300

praha@asupport.cz
 
Poděbradská 777/9a, 190 00 Praha 9
Asupport-brno@asupport.cz
 
pouze objednáná svozu přes odkaz
Asupport
595 136 492
ostrava@asupport.cz
 
Porážková 42, 702 00  Ostrava
Asupport577 019 995zlin@asupport.czSmetanova 2401, 760 01  Zlín

 

Upozornění - LCD displeje:

Kvalita LCD displejů je určována normou ISO 13406-2. Jelikož se každý LCD displej skládá z minimálně 2,35 milionů subpixelů nebo tranzistorů (15"), není z hlediska výrobních technologií prakticky možné předcházet ztrátám pixelů. Do prodeje mohou být dány LCD s maximálně deseti vadnými pixely. Norma dělí LCD displeje do čtyř tříd, vadné pixely pak do tří typů a dvou frekvenčních kritérií.

Vadné pixely se mohou vyskytnout jako zářivé pixely, černé pixely nebo ztráta subpixelů (případně blikající pixely). Frekvenční kritéria rozlišují zaprvé počet bílých nebo černých pixelů vyskytujících se v konkrétní oblasti (klastru) a zadruhé ztráty subpixelů nebo blikající pixely vyskytující se v klastru.
Čtyři třídy určují maximální povolený počet chyb u každého typu vadných pixelů. LCD displeje značky ADI, SONY, NEOVO a většina dalších LCD na našem trhu jsou zařazeny do třídy II. To znamená, jestliže je počet těchto vadných bodů menší než deset (2x typ 1, 2x typ 2 a 5x typ 3 = 2 černé body + 2 bílé body + 5 barevných bodů = max. 9 vadných), nevzniká zákazníkovi nárok na výměnu nebo reklamaci LCD displeje. V případě většího počtu vadných pixelů kontaktujte autorizovaný servis Vašeho LCD, případně prodejce.

Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
  • Jistota odborné diagnostiky problému
  • Nadstandardní služby autorizovaného servisu

Zpět
WEB7