Obnovit stránku

Využij dopravu zdarma! Vlož do košíku kód PLATIMONLINE při objednávce nad 1 000 Kč vč. DPH. Více informací zde

SENNHEISER - sluchátka

Reklamace zboží značky Sennheiser - sluchátka

 Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.

  • Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.

Jak postupovat?

  • Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu
  • Kontaktujte autorizovaný servis a domluvte se na způsobu předání zboží

Reklamace lze uplatnit na všech pobočkách prodávajícího a nebo předat či zaslat na naší adresu.

Název servisuTelefonE-mailAdresa
Panter s.r.o.
241 040 948
servis@panter-praha.czBohuslava Martinů 7, 140 00 Praha 4

Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
  • Jistota odborné diagnostiky problému
  • Nadstandardní služby autorizovaného servisu

Zpět