Obnovit stránku

Candy

Reklamace zboží značky CANDY, HOOVER, HAIER

Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji a nejpohodlněji. Doporučujeme tedy zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu. 

Pro nahlášení reklamace si připravte následující podklady:

  • Fotku výrobního štítku 
  • Číslo prodejního dokladu
  • Popis závady

  • Po nahlášení reklamace bude zákazník nejpozději do 48 hodin kontaktován autorizovaným servisem s domluvou na konkrétní termín opravy v místě bydliště.
  • Veškteré potřebné kontaktní údaje naleznete níže:

Název servisuTelefonAdresa
BMK servis
844 115 116
Mahenova 164/2
150 00  Praha 5

Formulář pro objednání opravy ZDE.

Seznam autorizovaných servisů naleznete ZDE

Kompletní informace o zákaznické podpoře značky Candy, Hoover a Haier najdete zde.

  • Nejrychlejší a nejpohodlnější možný způsob vyřízení reklamace
  • Jistota odborné diagnostiky problému
  • Nadstandardní služby autorizovaného servisu

Zpět
P-DC1-WEB28