Obnovit stránku

Využij dopravu zdarma! Vlož do košíku kód PLATIMONLINE při objednávce nad 1 000 Kč vč. DPH. Více informací zde

Mora

Reklamace zboží značky Mora

 Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.

  • Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.

Jak postupovat?

  • Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu
  • Kontaktujte autorizovaný servis a domluvte se na způsobu předání zboží

Asistenční služba: 800 105 505

Na Asistenční lince vám naší odborní pracovníci pomohou v pracovních dnech v době od 8,00 do 16,00 hod. rychle a profesionálně vyřešit záruční, případně pozáruční, opravy výrobků Mora.


Možnost objednání technika na odkazu https://www.mora.cz/objednani-servisni-opravy/

Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
  • Jistota odborné diagnostiky problému
  • Nadstandardní služby autorizovaného servisu

Zpět
WEB4