Obnovit stránku

Naše pobočky jsou otevřeny pro výdej zboží. Při jejich návštěvě dbejte pokynů obsluhy.

Vyzkoušejte bezpečné doručení zboží do jednoho z našich 451 AlzaBoxů.

Služby reklamace a vrácení zboží fungují beze změny.

HP - tiskárny, periférie

Reklamace zboží značky HP - tiskárny a periferie


 Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.

  • Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.

Jak postupovat?

  • Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu
  • Kontaktujte autorizovaný servis a domluvte se na způsobu předání zboží


Od 1.1.2011 začala společnost Hewlett-Packard nabízet nový servisní program Door-To-Door. Ten zákazníkům nabídne snazší a pohodlnější servis porouchaných tiskáren HP, které již nebude třeba dopravit do lokálního servisu.

Namísto toho si je vyzvedne autorizovaná kurýrní společnost, která je následně opravené doveze zpět. To platí pro Českou republiku i Slovensko. Více informací naleznete na odkazu zde.

I nadále je však možné využít servisních partnerů HP.


Název servisuTelefonE-mailProvozní dobaAdresa
VSP DATA

+420 381 489 169         

hp@vspdata.cz
Po – Ne
8:00 – 16:00
  

Areál Service Park a.s. Průmyslová 1181 391 02 Sezimovo Ústí II


Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
  • Jistota odborné diagnostiky problému
  • Nadstandardní služby autorizovaného servisu

Zpět
P-DC1-WEB17