Obnovit stránku

Naše pobočky jsou otevřeny pro výdej zboží. Při jejich návštěvě dbejte pokynů obsluhy.

Vyzkoušejte bezpečné doručení zboží do jednoho z našich 451 AlzaBoxů.

Služby reklamace a vrácení zboží fungují beze změny.

ETA

Reklamace zboží značky Eta

Pro reklamaci výrobků značky přímo v autorizovaném servisním středisku prosím kontaktujte přímo autorizovaný servis, který se nachází nejblíže k Vašemu bydlišti.

Seznam autorizovaných servisů:

www.eta.cz/servis

Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
  • Jistota odborné diagnostiky problému

Můžete také využít poradenství na naší zákaznické lince:

Zákaznické linka: Po-Pá 8:00 - 12:00. Volejte 545 120 545

Pro vysavače ETA 1490 Bolero je nastaven speciální přímý servis svozem

Jak postupovat?

V rámci zlepšení služeb byla vytvořena speciální linka zaměřená na robotický vysavač Bolero. Na této lince jsou k dispozici školení operátoři v pracovní dny od 7.00 hodin do 16.30 hodin.

Tel.420 577 055 220

E-mail: bolero@eta.cz

Zpět
P-DC1-WEB24