Obnovit stránku

Mosh

Reklamace zboží značky Mosh

 Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.

  • Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.

Jak postupovat?

  • Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu
  • Kontaktujte autorizovaný servis a domluvte se na způsobu předání zboží

Napište prosím e-mail na adresu info@mosh.sk, kde uvedete závadu, přiložte fotodokumentaci a nákupní doklad. Následně Vás budeme kontaktovat a navrhneme nejvhodnější postup.


 

Název servisuE-mailTelefonProvozní dobaAdresa
Mosh+421 910 722 312Po-Pá    9:00 - 18:00Finest Europe Distribution s.r.o.
Poštová 93
Bernolákovo, Slovensko
900 27

Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
  • Jistota odborné diagnostiky problému
  • Nadstandardní služby autorizovaného servisu

Postup řešení reklamace židlí Mosh

Pokud zjistíte na zakoupené židli Mosh některou z následujících závad, viz prosím doporučený postup pro nejefektivnější řešení reklamace. Ve většině případů není nutné židli posílat výrobci - chybějící či poškozené komponenty výrobce neprodleně dodá.

1. Židle se "spouští", sedák se neudrží v jedné úrovni - jedná se o porouchaný plynový píst židle. Prosím kontaktujte výrobce Mosh pro zaslání nového komponentu - pístu.


2. Chybějící komponenta - pokud se vyskytne, že v balení nedopatřením chybí určitý komponent, jako například šrouby, kolečka nebo opěrka, prosím kontaktujte výrobce Mosh, který neprodleně dodá chybějící komponent.


3. Židle má vůli - židle není správně dotažena, prosím zkontrolujte všechny šrouby a dotáhněte. Občas je třeba šroub dotáhnout pomocí vrtačky.


4. Židle "vrže" - do kovových částí, které o sebe používáním třou a jsou namáhány, můžete aplikovat vazelínu nebo olej.


5. Zlomený komponent nebo část židle - pokud se jedná o zlomený menší komponent, jako kolečko, područka, spojovací plotýnka, hlavová opěrka, věšák nebo nosný kříž židle, kontaktujte prosím výrobce Mosh, který doslat nový komponent. Doporučujeme zohledňovat nosnost, kterou výrobce uvádí ke každému modelu židle a způsob namáhání materiálu židlí.


6. Uvolněná textilie z rámu konstrukce židle - v případě, že se uvolnila textilie, případně síťovina z rámu konstrukce židle, doporučujeme kontaktovat výrobce Mosh, který závadu vyhodnotí a vyjádří se, zda může vyměnit komponentu za nový.


7. Židle nelze správně sestavit - V případě, že chybí komponenta, výrobce Vám ho neprodleně doslat. Může pomoci vynaložení větší síly na dotažení, případně pomocí vrtačky. V případě nejasností prosím kontaktujte výrobce, který poradí a konzultuje s Vámi vzniklý problém.


8. Nevyhovující materiál - Výrobce Mosh používá kvalitní a prémiové materiály s dlouhou životností. Popis produktu je detailní s galerií s přesným vyobrazením. Pokud by nebyla vyhovující struktura, vzor nebo barva zakoupeného produktu, prosím postupujte podle reklamačních podmínek Alzy.


9. Židle nesedí, vytváří nepříjemný tlak - Pro každou postavu je třeba židli individuálně nastavit v rámci zásad správného sezení. Pokud uživatel pociťuje při sezení diskomfort, zkontrolujte všechna nastavení pro přizpůsobení židle. Obecně můžete na ergonomické židli nastavit výšku, hloubku a sklon sesadla, výšku a sklon opěradla, výšku hlavové opěrky, výšku, sklon, zda úhel područek nebo bederní opěrku. Je vhodné zohlednit, že i správně nastavena ergonomická židle může zpočátku vyvíjet tlak svým tvarováním pro podporu správného sezení, na co si tělo musí zvyknout.


10. Ovládání nastavení židle je nejasné - pokud máte nejasnosti, které se týkají nastavení židle, doporučujeme kontaktovat výrobce, který Vám poradí.

Pro nejefektivnější a nejrychlejší řešení reklamace, a v případě jakýchkoliv dotazů k produktům Mosh, prosím kontaktujte přímo výrobce mailem na info@mosh.sk nebo telefonicky +421 910 722 312. Pro nejrychlejší identifikaci problému a vyřešení prosím zašlete fotodokumentaci a doklad o koupi produktu.

Zpět
P-DC1-WEB23