Obnovit stránku

Apple

Reklamace zboží značky Apple

 Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.

  • Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.

Jak postupovat?

  • Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu
  • Kontaktujte prosím autorizovaný servis viz informace níže a domluvte se na způsobu předání zboží.


Název servisu Telefon E-mail Provozní doba Adresa
SWISS spol. s r.o.
+421 267 202 080
[email protected]
 Po-Čt: 8:00-17:00
 Pá: 8:00-14:30
SWISS spol. s r.o. Pestovateľská 13 – areál OC Korzo 821 04  Bratislava

Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
  • Jistota odborné diagnostiky problému
  • Nadstandardní služby autorizovaného servisu


Pokud chcete zabránit poškození tekutinou, vyhýbejte se těmto situacím:

  • Plavání nebo koupání se s iPhonem.
  • Vystavování iPhonu natlakované vodě nebo silnému proudu vody, například při sprchování, na vodních lyžích, na wakeboardu, při surfování, jízdě na vodním skútru a podobných činnostech.
  • Používání iPhonu v sauně nebo páře.
  • Záměrné ponořování iPhonu do vody.
  • Práce s iPhonem v teplotách mimo doporučený rozsah nebo v extrémním vlhku.
  • Upuštění iPhonu a další nárazy.
  • Rozebírání iPhonu včetně odšroubovávání šroubků.

i

Odolnost proti polití, vodě a prachu není trvalá a může se v důsledku normálního opotřebení postupem času snížit. Záruční podmínky najdete zde.


Zpět

Na vašem soukromí nám záleží

My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.

Více informací
Rozumím Podrobné nastavení Odmítnout vše
P-DC1-WEB17