Obnovit stránku

Využij dopravu zdarma! Vlož do košíku kód PLATIMONLINE při objednávce nad 1 000 Kč vč. DPH. Více informací zde

HTC

Reklamace zboží značky HTC

 Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.

  • Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.

Jak postupovat?

  • Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu
  • Kontaktujte autorizovaný servis a domluvte se na způsobu předání zboží

Název servisuTelefonE-mailProvozní dobaAdresa
VSP Data, a.s.
381 489 801
 
gsmservis@vspdata.cz
Po-Pá: 8:00-17:00
Service Park area
Průmyslová 1181
391 02 Sezimovo Ústí 2

Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
  • Jistota odborné diagnostiky problému
  • Nadstandardní služby autorizovaného servisu


K zařízení připojte jako doprovodný list záznam z Vašeho systému a vyplněný záruční list.

V případě pozáruční - mimozáruční opravy můžete připojit i předběžný souhlas s finančním limitem na opravu, můžete tak významně zkrátit dobu opravy, protože se nebudeme zdržovat zasíláním cenové nabídky a jejím odsouhlasením. Účtovány budou pouze skutečně spotřebované díly, práce a doprava.

Jednotky po ukončené opravě Vám budou neprodleně vráceny na adresu v tomto požadavku.


 

Zpět
WEB2