Obnovit stránku
Pro výdej již objednaného zboží jsou naše pobočky otevřeny. Přečtěte si aktuální doporučení k nákupu.
Vážení zákazníci, prosíme vás o porozumění v této mimořádné situaci. Ze všech sil pracujeme na včasném doručení objednávek. Děkujeme za pochopení.

LG TV

Reklamace zboží značky LG TV

 Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.

  • Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.

Jak postupovat?

  • Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu
  • Kontaktujte autorizovaný servis a domluvte se na způsobu předání zboží

LG zajišťuje pro spotřebitele a TV 44“ a větší „Servis u Vás doma“ kdy stačí nahlásit vadu na telefonním čísle 810 555 810 a budete zpět kontaktováni s časem návštěvy technika, který odstraní vadu přímo v místě, nebo přístroj odveze do opravy a poté opět na stejnou adresu doručí. Pro využití služby je třeba mít nákupní doklad a vyplněn záruční list. 

V případě nákupu na firmu nebo zájmu předat přístroj do opravy si prosím vyhledejte nejbližší servis.

Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
  • Jistota odborné diagnostiky problému
  • Nadstandardní služby autorizovaného servisu
Zpět
WEB13