Obnovit stránku

Využij dopravu zdarma! Vlož do košíku kód PLATIMONLINE při objednávce nad 1 000 Kč vč. DPH. Více informací zde

MSI - notebooky

Reklamace zboží značky MSI - notebooky, netbooky, nettopy, all-in-one PC, wind PC

 Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.

  • Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.

Jak postupovat?

  • Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu
  • Kontaktujte autorizovaný servis a domluvte se na způsobu předání zboží

Reklamaci je možné uplatnit třemi způsoby:

Záruční reklamace probíhá formou "Pick up & Return" - celý proces (zadání, vyzvednutí i dodání zpět) je zdarma. Veškerá komunikace probíhá v českém nebo slovenském jazyce.


Upozornění:

Baterie notebooku je spotřební materiál a má životnost minimálně 6 měsíců. Případná reklamace ztráty nebo poklesu kapacity po této době může být zamítnuta z důvodu překročení životnosti produktu.

Proč reklamovat v autorizovaném servisu?

  • Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
  • Jistota odborné diagnostiky problému
  • Nadstandardní služby autorizovaného servisu

Zpět
WEB8