Reklamace zasílejte na:
Název servisu | Telefon | Provozní doba | Adresa | |
---|---|---|---|---|
Intelek spol. s.r.o. | +420 533 338 899 | rma@intelek.eu | Po-Čt: 8:00-18:00 Pá: 8:00-17:00 | INTELEK spol. s r.o. Ericha Roučky 1291/4 627 00 Brno |
Jak postupovat?
Připravte si výrobní číslo případně IMEI zařízení - pokud jej zařízení má přiděleno z výroby.
(nalézt jej můžete na zadní straně zařízení, případně uvnitř pod baterií pokud je zařízení uživatelsky oteviratelné, nebo na krabičce či prodejním dokladu).
Otevřte si reklamační portál autorizovaného servisu a přihlašte se nebo případně zaregistujte zde https://reklamace.intelek.cz/prihlaseni.
V rámci svého účtu pak zaveďte novou reklamaci - portál Vám přidělí číslo RMA
Zařízení s přiděleným číslem RMA a kopii prodejního dokladu zašlete na adresu autorizovaného servisu
Proč reklamovat v autorizovaném servisu?
Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
Jistota odborné diagnostiky problému
Nadstandardní služby autorizovaného servisu
Reklamace hodinek značky iGET
Po provedené analýze reklamací na chytré hodinky iGET bylo zjištěno, že až 80% případů je způsobeno nesprávným nastavením či nedodržením správného postupu.
ZDE najdete odkaz na podrobný návod, jak těmto zbytečným reklamacím zabránit a jak se nepřipravit o hodinky po dobu reklamační doby.