Vzhledem k záručním podmínkám společnosti Apple je zákazníkům, kteří svůj nákup realizovali daňovým dokladem, na kterém je uvedeno IČ nebo DIČ (firemní zákazníci), poskytována záruka na vybrané modely v délce trvání 12 měsíců, ostatní zákazníci mají záruku 24 měsíců v autorizovaných servisech.
Tato značka poskytuje autorizovaný servis, ve kterém bude vaše reklamace vyřízena nejrychleji.
Doporučujeme zboží reklamovat přímo v autorizovaném servisu.
Jak postupovat?
Sepište co nejpodrobněji reklamovanou závadu
Kontaktujte prosím autorizovaný servis viz informace níže a domluvte se na způsobu předání zboží.
SWISS spol. s r.o. Pestovateľská 13 – areál OC Korzo 821 04 Bratislava
Proč reklamovat v autorizovaném servisu?
Nejrychlejší možný způsob vyřízení reklamace
Jistota odborné diagnostiky problému
Nadstandardní služby autorizovaného servisu
Pokud chcete zabránit poškození tekutinou, vyhýbejte se těmto situacím:
Plavání nebo koupání se s iPhonem.
Vystavování iPhonu natlakované vodě nebo silnému proudu vody, například při sprchování, na vodních lyžích, na wakeboardu, při surfování, jízdě na vodním skútru a podobných činnostech.
Používání iPhonu v sauně nebo páře.
Záměrné ponořování iPhonu do vody.
Práce s iPhonem v teplotách mimo doporučený rozsah nebo v extrémním vlhku.
Upuštění iPhonu a další nárazy.
Rozebírání iPhonu včetně odšroubovávání šroubků.
i
Odolnost proti polití, vodě a prachu není trvalá a může se v důsledku normálního opotřebení postupem času snížit. Záruční podmínky najdete zde.