Obnovit stránku

Naše pobočky jsou otevřeny pro výdej zboží. Při jejich návštěvě dbejte pokynů obsluhy.

Vyzkoušejte bezpečné doručení zboží do jednoho z našich 451 AlzaBoxů.

Služby reklamace a vrácení zboží fungují beze změny.

Záruka vrácení peněz na výrobky Philips PowerPro Aqua

Společnost Philips nabízí jedinečnou příležitost zakoupený výrobek z řady Philips PowerPro Aqua otestovat. A pokud s ním nebudete spokojeni, můžete jej do 45 dnů vrátit. Akce trvá od 15. 2. 2018 do 21. 12. 2018. O podmínkách akce více v článku.

Záruka vrácení peněz; Philips

Co musím udělat pro získání záruky vrácení peněz?

  1. Zakoupit vybrané produkty v období 15. 02. 2018 - 31. 12. 2018.
  2. Registrovat produkt do 21 dnů do My Philips.
  3. V případně využití garance kontaktovat Philips linku zákaznické podpory (233 099 099, po-pá od 8 - 19 hod.) nejpozději do 45 dnů od data nákupu.
i Registrace produktů do My Philips

PowerPro Aqua je vysavač, mop a ruční vysavač v jednom

Bezdrátový vysavač 3 v 1 PowerPro Aqua si zamilujete. Proč? 

  • Výkonný vysavač: PowerPro Aqua je bezdrátový a bezsáčkový vysavač na všechny typy podlah.
  • Mop: PowerPro Aqua skvěle zastoupí i roli mopu, díky inovativnímu stíracímu systému s optimálním vlhčením pro všechny typy tvrdých podlah. 
  • Ruční vysavač: Ruční vysavač, který bude vždy při ruce pro vysávání nenadálých neštěstí, pohovek, gaučů, křesel nebo těžce přístupných rohů.

Záruka vrácení peněz; Philips PowerPro Aqua Duo

Na jaké produkty se akce vztahuje

DALŠÍ DŮLEŽITÉ PODMÍNKY AKCE

  1. Akce se smí zúčastnit jen fyzické osoby starší 15-ti let s doručovací adresou v ČR.
  2. Účastník akce kontaktováním Philips linky pomoci za účelem vrácení výrobku v rámci této marketingové akce přijímá pravidla akce a potvrzuje, že se s těmito pravidly seznámil.
  3. Pořadatel si vyhrazuje právo jednostranně bez náhrady změnit pravidla akce v průběhu jejího trvání nebo akci zrušit či pozastavit. Změna pravidel či případné zrušení či pozastavení akce se nebude vztahovat na již zakoupené výrobky.
  4. Pořadatel marketingové akce neodpovídá za škody nebo ztráty, vzniklé během účasti v propagační akci.
  5. Pořadatel akce neodpovídá za vzniklé škody, v případě nemožnosti svozu výrobku od účastníka akce a/nebo nemožnosti doručení vracených peněz v důsledku nesprávné adresy nebo chybně uvedeného čísla účtu.
  6. Jakýkoliv právní nárok účastníka je vyloučen.
  7. Úplné aktuální znění pravidel akce bude po dobu konání akce nepřetržitě k dispozici na www.philips.cz.
  8. Pořadatel akce je oprávněn kontrolovat všechny podmínky pro účast v akci a v případě sporu posoudit a s konečnou platností rozhodnout o jakékoliv otázce s akcí spojenou. Pořadatel má právo vyloučit kteréhokoli z účastníků z akce v případě, že by takový účastník porušoval pravidla, jednal v rozporu s dobrými mravy, a to bez náhrady nákladů či škod, které by vyloučením mohly účastníkovi vzniknout. V případě, že účastník bude vyloučen z akce, bude výrobek, pokud již byl od účastníka akce převzat, vrácen na jeho adresu, popř. vůbec nebude od účastníka akce převzat. Případné námitky proti průběhu akce lze pořadateli zaslat doporučeně do 120 dnů od ukončení akce, tj. uplynutí výše uvedené doby trvání akce, a to pouze písemně na poštovní adresu uvedenou v těchto pravidlech. Námitky podané později nebudou brány v potaz. Rozhodnutí pořadatele o námitce je konečné.
i ÚPLNÁ PRAVIDLA MARKETINGOVÉ AKCE zde.
WEB8