Zásilkovna představuje moderní a zákaznicky velmi pohodlný způsob dopravy objednaného zboží. Ten je založen na široké síti výdejních míst. Zásilkovna pobočky přímo neprovozuje, jsou jimi zpravidla lokální provozovny nejrůznějších druhů, výdejní místo proto můžete najít na své nejbližší čerpací stanici, v samoobsluze, papírnictví, čistírně oděvů, restauraci, kopírovacím centru nebo třeba parfumerii.
Díky tomuto systému disponuje Zásilkovna více než 7 000 výdejními místy na území České republiky, a to jak v městských, tak ve venkovských oblastech, kam doručuje levně do dvou dnů. Navíc poskytuje moderní službu sledování zásilek, vždy tedy víte, kde se váš balíček nachází a kdy doputuje až k vám.
Zásilkovna se snaží být lepší alternativou tradičních zásilkových služeb, s nimiž bojuje hlavně pohodlím při doručování. Na zazvonění dopravce nemusíte čekat doma, balíček si objednáte k nejbližšímu partnerovi Zásilkovny, u kterého na vás počká 7 dní. Nemůžete-li si ho v této lhůtě vyzvednout, v mobilní aplikaci či na webu máte možnost úschovu zdarma prodloužit až na tři týdny.
Zásilkovna je služba zaměřená zejména na doručování menších a lehčích balíků. Skvěle poslouží při objednávkách mobilních telefonů, fotoaparátů, počítačových komponent a mnoha dalších produktů.
Rozměry standardní zásilky:
Doručení do Zásilkovny je určeno objednávkám do 20 000 Kč.
Doručení standardního balíku stojí s využitím Zásilkovny 69 Kč.
Pokud vás tato informace neuspokojuje, má pro vás na webu Zásilkovna ceník.
Do Zásilkovny je možné zboží doručit do dvou dnů.
V Zásilkovně činí standardní doba úschovy 7 dní. Pokud předem víte, že si zásilku nestihnete vyzvednout, můžete si úschovu před uplynutím původní 7denní lhůty prodloužit na 21 dní.
Ano, kromě standardní platby předem můžete s využitím Zásilkovny platit i formou dobírky na výdejním místě. Její maximální cena je 30 000 Kč. Můžete ji zpravidla uhradit jak hotovostí, tak kartou.
Přehled poboček Zásilkovny najdete v mapě výše a potom také v mapě, která se vám zobrazí, pokud vyberete Zásilkovnu jako způsob dopravy při nákupu.
Seznam všech poboček najdete na webu Zásilkovny, lze je vyhledávat podle zemí, krajů a měst. Ta největší najdete níže:
Pokud máte dotazy ohledně své zásilky, která je již v přepravě Zásilkovny, můžete se podívat, zda vám je nezodpoví služba Sledování zásilky popsaná výše.
Pokud i přesto potřebujete poradit, zákaznický servis Zásilkovny kontaktujte jedním z následujících způsobů, k dispozici je vám od pondělí od pátku od 8:00 do 18:00.