Vaše výjimečné auto si zaslouží to nejlepší, proto byste se měli správně starat o jeho lak a správně ho ochránit. K tomu vám skvěle poslouží keramická ochrana laku auta, která zamezí jeho poškozování. Nevíte, jak si ten správný keramický lak na auto vybrat? Níže vám rádi se vším poradíme.
Keramická ochrana laku na auto vytvoří ochranou vrstvu na povrchu karoserie, která zabrání poškrábání nebo zajití laku, a tím vám ochrání lak automobilu. Navíc tím vaše auto získá nádherný zrcadlový efekt, který vám budou všichni závidět. V neposlední řadě keramika na auto odpuzuje špínu.
Poskytne ochranu až na několik let.
Ochrání lak před oděrkami, kyselými dešti, posypovou solí, UV zářením.
Zajistí zrcadlový efekt, který zvýrazní design vašeho vozu.
Bude odpuzovat špínu a vy se tolik nenadřete s neustálým umýváním auta.
Nanokeramická ochrana laku
Nanokeramická ochrana laku vytvoří na karoserii neviditelnou ochranou vrstvu z nanočástic oxidu křemíku a zirkonu, která způsobí, že se letící hmyz a kamínky lehce odrazí od ochranné vrstvy a nepoškodí lak vozu. Nanokeramická ochrana laku je také vodoodpudivá a chrání před nepříznivým vlivem solí a chemikálií.
Keramika na auto v porovnání s vosky, sealanty a dalšími přípravky
Keramika na auto je ze všech běžně používaných ošetření karoserie nejodolnější, má nejdelší trvanlivost a nejlepší designové zvýraznění. To všechno dokáže díky souvislé vrstvě o několika mikronech křemíku. Nevýhodou může být poměrně dlouhý proces aplikace, výsledky však většinou opravdu stojí za to. V nabídce však najdete i jiné možnosti:
V případě, že si nejste úplně jistí, jaká je pro vás ta správná ochrana laku auta, recenze ostatních zákazníků vám jistě napoví.
Keramická ochrana laku vyžaduje pečlivé domácí nanášení, nebo ruku profesionála
Keramická ochrana laku se vždy musí nanášet na perfektně připravený povrch. Dokonce i laky nových aut se doporučují před aplikací lehce strojově rozleštit pro dosažení nejlepších výsledků. Na výběr tedy máte dvě možnosti, buď svěříte práci odborníkům v servisu, nebo si během víkendu pohrajete s nanášením keramiky doma.
i
Ošetření laku nového auta
Pokud se chystáte na ošetření laku nového auta, není vyloženě nutné lak nejprve rozleštit. Takový postup je obvyklý spíše u luxusních vozů, které musí skutečně reprezentovat. V každém případě se však snažte lak ošetřit obyčejnými prostředky, jak nejlépe umíte.
Aplikace keramiky na auto
Samotná aplikace keramiky na auto není komplikovaná a je možné ji rozdělit do několika kroků. Je potřeba mít na paměti, aby k nanášení docházelo na suchém nebo zatemněném místě. Okolní teplota by se měla pohybovat v rozmezí od 10 °C do 35 °C, aby se keramika na auto správně uchytila.
Před samotným nanášením keramiky lak perfektně vyleštěte a usušte (ideální je i lehké rozleštění).
Protřepte nádobku a nanášejte potřebný počet kapek (dle návodu) na suchou mikroutěrku.
Pozor! Keramická ochrana laku se nanáší směrem do kříže a jednorázově na povrch ne větší než 50×50 cm.
Zhruba po 2 minutách po nanesení vrstvy by se měla barva povrchu začít měnit.
Když barva získá duhový nádech, tak nastal ten správný moment na vyleštění povrchu pomocí mikrovlákna.
Po nanesení a vyleštění první vrstvy počkejte minimálně 1 hodinu a opakujte kroky 2-5 (pro dosažení maximální trvalosti je potřeba nanést 3 vrstvy).
i
Nikdy nedovolte, aby vrstva na laku vyschla před jejím vyleštěním. Nejste si jistí, zda se vám na vašem vozu povede keramická ochrana laku? Zkušenosti vašich přátel nebo profesionálů vám jistě pomohou vše zvládnout.
Detailing: Dopřejte svému vozu komplexní péči
Detailing automobilu spočívá v důkladném a zároveň šetrném čištění, leštění a voskování vozidla za použití specializovaných přípravků a nástrojů. Cílem je neopomenout žádné detaily, aby váš miláček zářil zvenčí i zevnitř.
Dopřejte svému vozu pozornost, kterou si zaslouží.
My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies a další údaje k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a dalších údajů vč. jejich předání pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.