Obnovit stránku

Naše pobočky jsou otevřeny pro výdej zboží. Při jejich návštěvě dbejte pokynů obsluhy.

Vyzkoušejte bezpečné doručení zboží do jednoho z našich 451 AlzaBoxů.

Služby reklamace a vrácení zboží fungují beze změny.

Humankind (DOJMY Z HRANÍ) – Historie na dlani

• Autor: Jakub Němec

Lidské dějiny nabízí mnoho témat, která tvůrci počítačových her rádi zpracovávají, ale najdou se také studia, pro něž je podnětnou látkou historie samotná. Lákavou možnost pootočit kolem dějin jiným směrem nám naposledy nabídl projekt Crusader Kings III, ale pro většinu z vás bude mnohem známější 4X série Civilization. Té se snaží konkurovat studio Amplitude se svou strategií Humankind, do níž jsme se během prosincových dnů mohli podívat.

Humankind; wallpaper: cover
Alza Magazín

Humankind (hra)

Strategii Humankind vyvíjí Amplitude Studios a vydává společnost Sega. Hra vychází 22. 4. 2021 na PC pravděpodobně bez české lokalizace a obsahuje multiplayer. | Homepage


Články: | Dojmy z hraní

Části článku:


Humankind (DOJMY Z HRANÍ) – Obsah článku

  1. Zabírám toto území ve jménu… Koho vlastně?
  2. Viking s babylónsko-olméckým původem? Není problém!
  3. Když se starý pes novým kouskům musí učit
  4. HW nároky pro Humankind PC

Zabírám toto území ve jménu… Koho vlastně?

• Dojmy z hraní (Vánoce 2020): 29. 12. 2020 • Autor: Jakub Němec

Projekt Humankind nemá lehkou pozici, aby zaujal fanoušky historických strategií, protože jeho podobnost se sérií Civilization, kterou aktuálně završuje šestý díl, bude tvůrcům neustále předhazována. Autoři si to pochopitelně uvědomují a okamžitě od oznámení na loňském Gamescomu se vůči opusu Sida Meiera jasně vymezují. Zdůraznil to také Jeff Spock (narrative director), když jsme si spolu povídali po předváděčce Humankind o základních principech hry. Vysvětloval, že v rámci civilizačních strategií se hexagonovému rozložení mapy a vývojovému stromu dovedností zřejmě není možné vyhnout.

HUMANKIND™ - "LUCY" Official Trailer

Myslíte si, že by na dvoře španělské královny mohl zaznít rock 'n' roll? V Humankind je možné vše, co se vám zlíbí a k čemu lidstvo dotlačíte.

Proto rozdílná podstata Humankind vězí spíše v samotné hratelnosti, kterou jsem měl možnost vyzkoušet ve verzi „Lucy“ nabízející 150 tahů zahrnujících éru od pravěku po raný novověk. Už od prvních minut bylo jasné, že s naučenými postupy z Civilization 6 mi pšenka nepokvete. V Humankind se totiž snažíte zapsat do učebnic dějepisu, zanechat svou stopu v historii, což znamená, že nemusíte být nejsilnější národ, abyste ve hře zvítězili. Vaší hlavní motivací je totiž sláva, která je zároveň prostředkem, jak posunout svou říši do další dějinné éry. Nestačí tak pouze silou zlikvidovat všechny své nepřátele, věnovat se pouze vědě a kultuře nebo dominovat v rámci náboženství, ale získávat věhlas všemi dostupnými prostředky.

V jednom směru můžete totiž získat maximálně tři body slávy a pro přechod do nového období jich bude zapotřebí mnohem více. Musíte rozšiřovat svá města, objevovat přírodní divy, vyvíjet nové technologie či získávat nová území. S osadničením se setkáte hned záhy v pravěku, kdy pobíháte se svým neolitickým kmenem, sbíráte znalosti a suroviny a s trochou štěstí skolíte mamuta. Už v tento moment je celá hexagonová mapa rozdělena ještě na kraje, jež získáte prohlášením, že zabíráte daný prostor, což potvrdíte založením osady. Ta se stane základem vašeho města, s nímž se posunete do starověku a k první volbě národa. A tady se pomalu začne rozjíždět historický veletoč.

Humankind; gameplay: aliance Humankind; gameplay: rozhodování Humankind; gameplay: události
V průběhu hraní Humankind budete zažívat mnoho dilematických rozhodování o směřování vaší civilizace. Využijete některou z příčin války proti spojencům? Budete riskovat hladomor? Budete přesvědčovat lidi o kulatosti Země, nebo raději posílíte svou teokracii?

Viking s babylónsko-olméckým původem? Není problém!

Národy totiž můžete měnit a kombinovat v průběhu střídání dějinných období. Nevybíráte tedy jednu kulturu jako v sérii Civilization, kde se s vyvoleným vůdcem táhnete od pravěku do budoucnosti, ale snažíte se najít vhodné souznění různých národů, které poskytují různé bonusy (samozřejmě můžete být věrni stávající kultuře, ale to znamená omezený přístup k modernějším vojenským jednotkám a stavbám). Díky tomu můžete velmi dobře reagovat na vývoj situace ve vašem okolí. Ve svém nejúspěšnějším pokusu v preview verzi Humankind jsem začal s Babylóňany kvůli jejich důrazu na vývoj vědy (sousední národy nejsou ještě tak agresivní) a díky tomu jsem získal velký náskok při budování říše (ale minimum slávy, takže jsem byl na chvostu žebříčku).

Poté jsem naskočil na kulturu středoamerických indiánů, kteří dokáží propojit budování infrastruktury s šířením kultury (není nad to, když vám z útrob chrámu kněží kážou ateismus). To už jsem začal štvát okolní národy, s nimiž jsem nebyl v alianci (více dále v textu), a proto bylo nutné vytvořit bojeschopnou armádu, s čímž mi ve středověku pomohly vikingské jednotky. Díky jejich výhodám jsem všechny agresory odkázal do patřičných mezí a odolal jejich výbojným výpadům. Jenže „pouhé“ přežití vám moc slávy nezíská, a proto jsem se vydal na moře objevovat nové končiny. Díky záboru nových území dalšího kontinentu jsem se vyhoupnul na špici žebříčku slávy, na níž jsem se udržel až do 150 tahu, což byl konec dema.

Humankind Lucy OpenDev I Alza Magazin (Gameplay, PC, No Commentary)

V gameplayi Humankind můžete vidět některé ze stěžejních aspektů hry za mayský národ.

Když se starý pes novým kouskům musí učit

Demo Humankind ukázalo nejen svůj potenciál, ale také množství mechanik, díky nimž se titul snadno odliší od Civilizace, přičemž jsme viděli pouze počáteční fázi hry. Další vývoj vašeho národa, do kterého se projeví systém vyhlášek a zákonů nebo důmyslnější alianční politika, může přinést nové možnosti, jak svou říši povznést na vrchol a nechat ostatní v prachu (snad dojde také na zákulisní machinace). Mé první dojmy z dema se prozatím nesou na pozitivní vlně a jsem opravdu překvapený, jak jiný zážitek jsem dostal ve srovnání se sérií založenou Sidem Meierem. Nezanedbatelný podíl na tom určitě nese můj herní civilizační styl, který v Humankind plně nefungoval, a proto jsem se musel přizpůsobit novým pravidlům.

Vykašlat se na budování vojska se nevyplatí, ale zcela agresivní politika také moc nefunguje, protože se ostatní spojí proti vám. Osobně se mi vyplatilo donutit ke spolupráci nejbližšího souseda či dva a jen podporovat jejich obranu. Tím jsem se dostal k bodům slávy za vojenskou aktivitu, aniž bych se obával vleklých válek. Na druhou stranu si spojence nepouštějte moc k tělu, abyste nad nimi měli výhodu, především ve vědeckém vývoji. Pokud se rádi vrháte do šarvátek, oceníte možnost rozložení jednotek přímo na herním plánu, na němž hraje významnou roli reliéf terénu (občas stačí vyčkávat na kopci a nechat iniciativu na soupeři, což je příjemně osvěžující).

Humankind; gameplay: div světa Humankind; gameplay: ovlivňování Humankind; gameplay: keltové
Svým rozhodováním v Humankind ovlivníte také své sousedy. Stavba divu světa či propagování odlišného světonázoru je dokáže pěkně rozohnit.

Celkově musím uznat, že Humankind má naběhnuto, aby se stal zajímavou alternativou k sérii Civilization. Vzhledem k faktu, že nový díl Civilizace ještě nějakou chvíli zřejmě nevyjde, může být projekt studia Amplitude černým koněm strategií v roce 2021. Nabízí několik svěžích a neokoukaných mechanik, propojování národů vypadá dostatečně zajímavě a podporuje znovuhratelnost, potenciál v sobě skrývá také strom zákonů a bojovníci se mohou vyřádit v kombinování jednotek v terénu. Audiovizuální stránka také neurazí a potěší řadou multikulturních detailů při tvorbě vaší říše. Humankind se chystá na pulty kamenných a virtuálních obchodů od 22. dubna 2021 na PC, takže mají vývojáři ještě čas odladit detaily na základě získaných dat z „Lucy“ verze.

• Zdroje: Vlastní

Jakub Němec

Jakub Němec

Hraní počítačových a deskových her patří k mému životnímu stylu už více než dvacet let, protože mě baví prozkoumávat nápadité příběhy a světy, které můžu sám ovlivnit, případně si rád zablbnu ve sportovních a závodních titulech. O svých dojmech z návštěv těchto fantaskních míst neomezených možností píšu s různě dlouhými přestávkami přes třináct let, z toho poslední tři roky pro Alza Magazín.

Humankind – Dojmy z Gamescomu 2019

  1. Strastiplná cesta na výsluní
  2. Angličané se sumersko-aztéckými kořeny
  3. Vidím město veliké, jehož sláva se hvězd bude dotýkati
  4. Bitvy v Humankind probíhají přímo na mapě
  5. Hodiny ve společnosti vlastního národa
  6. HW nároky pro Humankind PC

Strastiplná cesta na výsluní

• Dojmy z GC 2019: 28. 8. 2019 • Autor: Jakub Němec

Oznámení projektu studia Amplitude s názvem Humankind v průběhu Opening Night Show přineslo více otázek než odpovědí. Co stojí za tajemným všeříkajícím názvem a co má znamenat ten podivně extravagantní počátek traileru s vesmírným hudebníkem? Tvůrci se snažili přítomným novinářům během prezentace vše podstatné vysvětlit a já se pokusím jejich myšlenky sesumírovat, přičemž je doplním o poznatky získané z rozhovoru s Jeffem Spockem, osobou zodpovědnou za vyprávění vašeho osobního příběhu ve hře (narrative director).

Humankind; screenshot: řecko

Národnostní odlišnosti se v Humankind projeví nejen v infrastruktuře, ale také ve vojenských jednotkách.

Nebudeme si nalhávat, že první dojmy, které fanoušky tahových strategií okamžitě napadly, ihned směřovaly k sérii Civilization. Vývojáři jsou si podobnosti vědomi, protože dle jejich slov se v rámci žánru popisujícího vývoj lidstva na planetě nutně musíte střetnout se známějším příbuzným, ale zároveň zdůrazňují, že jejich přístup je dost odlišný od díla započatého Sidem Meierem. Jeff Spock jmenoval tři styčné body, které jsou pro Humankind typické a měly by jej jasně odlišit od Civilizace – důraz na slávu národa, křížení kultur a relativně snadná změna směřování národa. Jak sami vidíte, o národech se budeme bavit především a není se čemu divit, protože s celosvětovými kulturami je třeba umně zacházet.

Angličané se sumersko-aztéckými kořeny

Základní princip hry Humankind tkví ve sledování cesty vámi vytvořeného unikátního národa, jehož budoucnost se bude měnit v průběhu šesti dějinných etap. Svou historickou odyseu započnete s tlupou pralidí, kteří se po pár tazích dostanou na rozcestí určující jejich další vývoj. Vstupem do doby kovové se musíte rozhodnout, zda z nich budou egyptští stavitelé, čínští vědátoři či stepní válečníci, čímž tuto možnost zaberete svým soupeřům. Celkově se v nabídce ukáže desítka národů, jehož hodnoty si přivlastníte. Jednotlivé kultury mají své přednosti a negativa, unikátní stavby a vlastní jednotky. Postupně zakládáte města, jež mají svůj vliv na okolní krajinu, stavíte zemědělské, řemeslné a kulturní budovy a pokoušíte se uzmout svůj díl slávy v daném období.

Humankind; screenshot: národy Humankind; screenshot: vývoj

Hlavním rozlišovacím prvkem v Humankind budou především národy, ale v rámci rozvoje epochy se budete také starat o politický, náboženský a vědecký vývoj.

Když dospějete k dalšímu milníku, například středověkému, nabídne se vám další desítka národů typická pro dané období. Přijetím jejich principů se pozmění vytvořená infrastruktura, ale významné památky si svou tvář zachovají. Budete tak po celou hru vědět, kde začínala vaše starověká zástavba a jak se dále rozšiřovala, což nyní můžeme sledovat třeba v Římě nebo v Londýně. Nakonec tak můžeme nakombinovat až milion různých kultur podle našich přání. Musím přiznat, že to vypadá jako velmi osvěžující a zajímavý nápad, nejsem si ovšem jistý, jestli to bude k odlišení Humankind od Civilizace stačit, protože vše ostatní se hodně blíží právě této strategii.

Vidím město veliké, jehož sláva se hvězd bude dotýkati

Pokud bych chtěl být opravdu minimalistický, tak v Humankind půjde pouze o proslulost, slávu, resp. o zanechání stopy v historii. Takže pokud budete v některém ohledu vynikat, např. se vám podaří založit div světa, zvítězíte v epické bitvě nebo objevíte nový kontinent, přičtou se vám příslušné bodíky do žebříčku. Klidně se tak může stát, že v závěrečných etapách hry budete živořit na pokraji zničení, ale celou partii vyhrajete, protože jste měli obrovský význam ve starověku a středověku (třeba jako měla ve skutečnosti římská, potažmo byzantská říše). S tímto konceptem autoři pracovali osm let a stále vlastně nemají úplně jasno, co hráčům dovolí.

Humankind; gameplay: starověk Humankind; gameplay: středověk Humankind; gameplay: novověk

Vývoj lidstva může být v Humankind dost nevyzpytatelný, takže se z Egypťanů stanou Vikingové, aby v novověku naskočili do německé éry.

S Jeffem Spockem jsme totiž hodně polemizovali o negativní slávě, jež vlastně zviditelňuje daný národ stejně dobře, stačí si vzpomenout na Attilu, Nera, Adolfa Hitlera či Josifa Stalina. Vývojáři se sami sebe ptají, jestli by bylo pro jejich titul dobré hráčům umožnit, aby dělali zlé věci, protože nyní má Humankind idealizovaně pozitivní náboj, který ukazuje, že historie byla vlastně fajn. Vyhýbají se tak mnohým etickým problémům, jako např. otrokářství v Egyptě, jež ovšem dostalo severoafrickou říši na výsluní dějin. Na závěrečnou podobu si musíme počkat až do roku 2020, ale do té doby budou autoři svůj projekt upravovat na základě zpětné vazby, takže se zřejmě dočkáme beta testování nebo early accessu.

Bitvy v Humankind probíhají přímo na mapě

Vývojáři jsou také velmi zvědaví, jak hráčská veřejnost přijme jejich pojetí bitev přímo na mapě světa. Při střetu dvou armád se jednotky rozloží přímo v reliéfu krajiny a pro výsledek bitvy bude hodně záležet na jejich strategické poloze. Vojáci na kopci budou mít jasně navrch při obraně, zatímco branci v údolích budou snadnými terči. Při soubojích má významnou roli hrát také viditelnost, protože pokud na některou blízkou část mapy nevidíte, může se stát, že vás překvapí nepřátelský regiment zpoza kopce.

Humankind; screenshot: přírodní div

Slávu vašemu národu zajistí nejen civilizační pokrok, ale také objevování nových kontinentů nebo přírodních divů.

Terén bude hrát významnou roli také při vývoji města, protože metropole u řeky obklopená úrodnými pláněmi bude mít lepší zemědělský potenciál, zatímco městečko obklopené horami nebude trpět nouzí o nerostné suroviny a bude se mnohem lépe bránit. Každé město má svým vlivem kontrolovat přidělený region, o nějž samozřejmě přijdete okamžitě po dobytí dané metropole. Po asi tři čtvrtě hodině ve společnosti tvůrců jsem tedy naplněn opatrnou nadějí v podařený titul, který mohou posunout o kus dále samotní fanoušci.

Hodiny ve společnosti vlastního národa

Studio Amplitude se totiž nebrání tvorbě příznivců, ba naopak ji podporují otevřeným enginem. Pokud se tedy někdo rozhodne, že vytvoří specifika své vlastní kultury, dejme tomu třeba českého středověkého království (které v nabídce není) a tvůrci budou souhlasit s vybalancováním národa, klidně jej zařadí do plné verze, což by znamenalo obrovský přísun dalších možností do jednotlivých etap (až se bojím, aby to hráče nezahltilo). Už v současném stavu se totiž můžete v jedné partii zdržet šest až deset hodin, ale při širším rozhodování se může tento čas notně natáhnout.

Humankind; screenshot: korunovace Humankind; screenshot: egypt

Jaký význam, zda-li vůbec nějaký, budou mít v Humankind osobnosti, tvůrci neprozradili. Možná nebudou zařazeni, aby se tak odlišili od novějších dílů série Civilization.

Nadějně vypadá také multiplayer, jenž by měl otevřít prostor až pro osm národů, které mohou být ovládány jak vašimi kamarády, tak umělou inteligencí, pokud po tom budete toužit. Sám jsem zvědavý, jak se bude projektu Humankind dařit a jestli vystoupí ze stínu série Civilization, podle mě mají ovšem nakročeno slušně. Zaujmou nejen neotřelými principy, ale také pohlednou grafickou stránkou. Jak se pozdává vám tento projekt určený pro PC a MAC vycházející příští rok?

• Zdroje: Vlastní (Gamescom 2019)

HW nároky pro Humankind PC



Minimální HW požadavky Doporučené HW požadavky
Operační systém Windows 7 64-bit Windows 7 64-bit
Procesor Intel Core i5-4430 3.0GHz / AMD FX-8300 Intel Core i5-6600K 3.5GHz / AMD Ryzen R5 1600
Grafická karta NVIDIA GeForce GTX 770 / Radeon R9 290 NVIDIA GeForce GTX 1060 / Radeon RX 5500 XT 8GB
DirectX DirectX 11.0 DirectX 11.0
Operační paměť 8 GB 8 GB
Pevný disk 25 GB 25 GB

• Zdroj: game-debate.com (29. 12. 2020)

S jakým herním PC na Humankind?

Chcete si ulehčit výběr? Níže pro vás máme tipy na vhodné herní počítače podle náročnosti.

Alza GameBox Ryzen GTX1650 SUPER

Základní sestava:

Alza GameBox Ryzen GTX1650 SUPER

Alza GameBox Core RTX3060Ti

Optimální sestava:

Alza GameBox Core RTX3060Ti

Alza GameBox Core RTX3070

Sestava pro náročné:

Alza BattleBox Core RTX3080 Cougar

i Mohlo by vás zajímat
Alza Magazín

Jsme Alza Magazín

Všechny naše články, kde se dočtete nejen o informacích ze světa her, herního hardwaru a mobilních technologií, naleznete na stránkách Alza Magazínu. Naše herní recenze a zpravodajství sledujte také na kanále Alza Gaming (facebook, instagram), kde se kromě denního přídělu novinek, dojmů, recenzí a memů můžete těšit také na pravidelné soutěže.

Co jsme dříve napsali o Humankind

Humankind – Novinky

  1. (18. 12. 2019) Vzhled vašeho šampiona definují v Humankind rozhodnutí, která učiníte
  2. HW nároky pro Humankind PC

Vzhled vašeho šampiona definují v Humankind rozhodnutí, která učiníte

• Novinka: 18. 12. 2019 • Autor: Ondřej Zeman

Už od začátku bylo víceméně jasné, že Humankind hráči umožní formovat si svůj národ podle libosti. Nikdo však úplně jistě nevěděl, jak přesně bude fungovat systém vůdců. Někteří v minulosti pracovali s myšlenkou vyloženě historických postav, jiní naopak spekulovali nad tím, že bude možné si definovat primární osobnost celého uskupení od píky. Jak můžeme vidět na nedávno vypuštěném traileru, pravdu měla nakonec druhá skupina, která sázela na to, že vývojáři dají prostor hráčské kreativitě. Na počátku všeho budete mít, podle před několika dny vydané tiskové zprávy, vámi navrženého šampiona, jehož elementární výstroj má značně ovlivnit to, v jaké éře se nachází, takže lze počítat s tím, že minimálně na startu bude mít jen velmi jednoduchou roušku s kyjem.

Humankind – "Your Story" (Gameplay Trailer)

Každý národ má mít v Humankind nejen unikátní příběh, ale také vůdce, jehož podobu zformují vaše činy a kultura, již se rozhodnete zastupovat.

Jak se však vaše společnost bude posouvat, má se měnit i vzhled jejího vůdce. Když se kupříkladu zaměříte na kulturu mající blízko k Japonsku, bude podle všeho vysoce pravděpodobné, že ho časem vybavíte kimonem a samurajským mečem. Příklonem k Evropě naopak získáte Vikinga či rytíře v zářivé zbroji, s velkou touhou po tažení do cizích zemí. Vzhledem k tomu, že má vašeho reka formovat prakticky vše, co uděláte, počítám s tím, že více diplomaticky zacílená postava bude při jednáních prezentována jakožto diskutér, zatímco po válčení toužící šampion nám bude představen jakožto agresor, s nímž si není radno zahrávat. Spektrum variací má být v Humankind nebývale pestré, takže se máme nač těšit, minimálně tedy pokud aktuální trailery nelžou.

• Zdroje: Tisková zpráva, YouTube (HUMANKIND)

Humankind – Oznámení

  1. Amplitude Studios mají díky zkušenostem možnost vytvořit prvotřídní strategii
  2. HW nároky pro Humankind PC

Amplitude Studios mají díky zkušenostem možnost vytvořit prvotřídní strategii

• Oznámení: 21. 8. 2019 • Autor: Ondřej Zeman

Jen málokteré vývojářské studio za sebou má takový výčet kvalitních děl jako Amplitude Studios. Kdyby je náhodou někdo z vás neznal, jedná se o partu vývojářů, která stvořila jednu z nejvýraznějších 4X strategií vůbec Endless Space, na nějž navázali s neméně vydařeným Endless Space 2. SEGA možná právě kvůli této skutečnosti nabídla nezávislému týmu možnost spolupráce, na kterou indie studio velmi rychle kývlo, a tak začala práce na velmi specifické 4X strategii Humankind, jež se v prvních záběrech prezentuje jako případný konkurent série Civilization.

Humankind – oznámení (trailer)

Na prezentovaných záběrech vypadá Humankind skutečně zajímavě, teoreticky se může jednat o 4X strategii, která konečně srazí z trůnu stávajícího vládce.

Primárním aspektem, jímž si má Humankind získat pozornost hráčů holdujících Civilization, je skutečnost, že při formování vašeho národa vám bude dáno k dispozici šedesát specifických prvků, s jejichž pomocí jej bude možné uplácat. Systém čítající několik frakcí tím pádem zmizí a bude nahrazen formátem, v jehož rámci je nabízeno několik stovek různorodých kombinací. Osobně doufám v to, že si vývojáři dají záležet na balanci. Pokud ne, dostaneme nakonec do rukou sice koncept s rozsáhlým spektrem možností, ne všechny však budou využitelné, což fakticky způsobí, že na tom ve finále budeme stejně jako u Civilization.

Podobně jako v Civilization nám i Humankind nabídne několik historických ér, na jejichž počátku bude možné vždy národ jakožto celek zaměřit jedním z mnoha směrů, který mu dá určitou výhodou nad ostatními kmeny, jež budou orientovány jinam. Vaše frakce se kupříkladu může zaměřovat na boj, výzkum jí však nepůjde tolik, jako konkurenčnímu druhu, jehož panovník se vydá po cestě vědy a poznání. Těšit se podle dostupných informací můžeme na šest období, jež civilizace absolvuje při svém putování k vrcholu, takže zde o náročná rozhodnutí zaručeně nebude nouze.

Humankind; screenshot: éry

Vaše rasa absolvuje v Humankind několik historických ér, jež z ní udělají specifický druh.

Základní koncept Humankind se příliš neodkloní od toho, co nám nabízejí konkurenční 4X strategie. Počítat lze s tradičním průzkumem herního světa, bojem o moc s ostatními kmeny, vývojem různých technologií, průchodem lidskými dějinami a diplomacií, která tu snad bude stejně vyvedená jako v Endless Space 2. Bitvy tu budou zpracovány podobně jako v Civilization či Endless Space, což v praxi znamená, že nám bude dán k dispozici tahový soubojový systém s velkým důrazem na podobu bojiště. V případě, že se nic nepokazí Humankind, dorazí už v roce 2020. Zaujal-li vás, rozhodně sledujte naše novinky, v nichž vám o něj řekneme v příštích dnech více.

• Zdroje: YouTube (HUMANKIND), Tisková zpráva

P-DC1-WEB29