Na co se garance vztahuje?
-
Garance se týká relevantní online konkurence v rámci ČR. Detaily srovnání najdete vždy u produktu.
-
Garance se vztahuje na všechny produkty skladem kromě prodeje z externích skladů (u zboží uvedeno skladem u dodavatele) a privátních značek Alzy.
-
Garance se týká základních cen, které nejsou již sníženy slevovou akcí, kódem atp.
Nejlepší cena je kombinace výhodné ceny, kvalitního zboží, služeb a zákaznické podpory, která pro vás představuje nákup na Alza.cz. Nejlepší cena nemusí vždy znamenat cenu nejnižší, i když se Vám snažíme nejnižší cenu nabídnout.
Jak si zajistit výhodnější nabídku?
Klikněte na odkaz Garance nejlepší ceny u cenovky vybraného zboží.
Vyplňte formulář s funkčním odkazem na nabídku relevantní konkurence.
Náš specialista posoudí, zda jsou splněny všechny podmínky kampaně.
Do 2 pracovních dnů vás budeme kontaktovat s nabídkou.
Jaké jsou další výhody na Alza.cz?
-
AlzaBoxy
Naše nonstop schránky pro vyzvednutí objednávek najdete na každém rohu.
-
Široká nabídka produktů
Na Alze nakoupíte úplně vše od A do Z.
-
Rychlost doručení
Většinu balíčků dostanete ještě v den objednání, nebo následující den.
-
Pohodlné reklamace
Reklamace nebo požadavky na vrácení zboží můžete zakládat online.
Podmínky a dotazy
- Garancí nejlepší ceny se rozumí nabídka konkrétního produktu za shodnou nebo nižší cenu v porovnání k ceně produktu u definované konkurence. Pokud zákazník prostřednictvím formuláře Garance nejlepší ceny upozorní na skutečnost, že konkrétní produkt relevantní konkurent nabízí za nižší eshopovou cenu, než je eshopová cena na Alza.cz, a to za splnění podmínek garance, cenu dorovnáme. Výjimku tvoří případy, kdy nám tento krok neumožní právní úprava hospodářské soutěže. Tehdy nabídneme zákazníkovi dorovnání ceny až na nejnižší možnou úroveň odpovídající nákladové ceně.
- Garance nejlepší ceny se vztahuje na zboží prodávané společností Alza.cz, které je v okamžiku uplatnění označeno štítkem „Garance nejlepší ceny“.
- Eshopová cena na alza.cz a eshopová cena u relevantní konkurence se porovnávají včetně DPH, bez nákladů na dopravu a jiných doprovodných nákladů.
- Rozhodným okamžikem pro určení výchozích cen pro posouzení Garance je okamžik, kdy formulář kontroluje pracovník zákaznické péče (obvykle během jednoho, až dvou pracovních dnů po odeslání formuláře zákazníkem).
- Program Garance nejlepší ceny je v platnosti od 01. 01. 2023 do 31. 12. 2025.
- Alza si vyhrazuje právo nabídku produktů v programu nebo program garance nejlepší ceny kdykoliv změnit nebo ukončit, tím však nebudou dotčeny již zaslané formuláře s upozorněním na nižší cenu relevantní konkurence.
- Pokud u zboží prodávaného společností Alza.cz lze uplatnit plošný slevový kód, tak se pro účely Garance nejlepší ceny za cenu zboží považuje ta cena, kterou zákazník získá po aplikaci slevového kódu.
- V případě zákazníků, kteří mají od Alzy poskytnutý speciální ceník (typicky se jedná o bronz, silver, gold), není poskytována Garance z eshopové ceny, ale z tohoto speciálního ceníku.
- Pokud lze u zboží prodávaného společností Alza.cz uplatnit výhodnou cenu pro členy AlzaPlus+, považuje se pro účely Garance nejlepší ceny za cenu zboží právě tato výhodná cena, která je zde zobrazena pro členy AlzaPlus+.
- Nejlepší cenou se rozumí především celková hodnota kvalitního zboží z oficiální distribuce za výhodné ceny, služeb a zákaznické podpory, kterou pro naše zákazníky představuje nákup na Alza.cz. Nejlepší cena nemusí vždy znamenat cenu nejnižší. Snažíme se Vám ale nejnižší cenu nabídnout a každý den hlídáme, aby u nás byl nákup vždy výhodný.
- Pokud relevantní konkurence a zároveň i Alza.cz poskytuje na produkt slevový kód, uplatní se Garance nejlepší ceny pouze na cenu produktu po využití slevového kódu.
- Nevztahuje se na produkty s výhradním prodejem na Alza.cz, produkty privátních značek a produkty z externích skladů našich partnerů (produkty partnerského prodeje jsou označeny jako „skladem u dodavatele“).
- Využití programu Garance nejlepší ceny se vztahuje vždy jen na 1 ks produktu. V případě žádosti na uplatnění Garance na vyšší počet kusů produktu si Alza vyhrazuje právo posoudit žádost jednotlivě a případně ji odmítnout.
- Program Garance nejlepší ceny se neuplatní, pokud zvolený produkt na Alza.cz a nebo u relevantní konkurence není skladem a není možné ho objednat.
- Garanci nejlepší ceny je možné využít pouze před nákupem produktu. Na žádosti o uplatnění garance po nákupu zpětně se tento program nevztahuje.
- Nefunkční odkaz na konkurenční nabídku.
- Odkaz na nabídku v cenovém srovnávači.
- Odkaz na jiný typ či model produktu.
- Odkaz k prodejci mimo námi vybrané relevantní konkurenty (tyto konkurenty zjistíte v pop-up okně garance u položky cena konkurence).
- Zboží v konkurenční nabídce není dostupné skladem.
- Zboží u relevantní konkurence je za nižší cenu nabízeno pouze v omezeném množství nebo po omezenou dobu.
- Cena v konkurenční nabídce je nepřiměřeně nízká (např. se jedná o zboží použité či zboží, které není určeno pro český trh).
- Zboží není za uvedenou cenu dostupné všem zákazníkům, ale pouze v rámci věrnostního nebo jiného zákaznického programu.
- Zboží u konkurence je nabízeno za cenu nižší, než jsou naše náklady na pořízení zboží. V takovém případě nám snížit cenu nedovoluje zákon.
- Aktuální seznam vybraných konkurentů pro každý produkt, na který se vztahuje Garance nejlepší ceny, najdete v pop-up okně garance u položky eshop cena konkurence.
- Pracovník zákaznické péče Vás na základě odeslání vyplněného formuláře do 2 pracovních dnů kontaktuje s unikátním slevovým kódem na daný produkt s platností 24 hodin. Tento kód uplatníte v košíku přímo při nákupu. Slevové kódy není možné sčítat a na daný produkt lze uplatnit vždy pouze jeden slevový kód. Slevový kód není možné směnit za peníze.
- Pokud Vaší poptávce nedokážeme z jakéhokoli důvodu vyhovět, vždy Vás o této skutečnosti informujeme.
- Kontaktujte naši zákaznickou linku 225 340 111.