Obnovit stránku

Halo Infinite (RECENZE Singleplayer) – Příběhová kampaň nenaplnila očekávání

• Autor: Filip Němec

Halo je bezesporu nejslavnější sérií konzolí Xbox a není tak divu, že Halo Infinite mělo být úvodním titulem nových konzolí Xbox Series X a Series S. Autoři nakonec potřebovali více času a Halo Infinite tak vychází s ročním zpožděním, fanouškům série však přináší příběhovou kampaň navazující na Halo 5 Guardians a samostatně dostupný free to play multiplayer, přičemž v této recenzi zhodnotíme právě příběh a kampaň Halo Infinite a na hru více hráčů se podíváme v samostatném článku.

Halo Infinite (RECENZE Xbox Series X) – Obsah článku

  1. Příběh Halo Infinite navazuje na pátý díl
  2. Otevřený svět Halo sluší, neumí ho ale využít
  3. Vystřelovací hák je skvělým osvěžením hratelnosti
  4. Halo Infinite potenciál Series X/S nevyužívá
  5. Kampaň Halo Infinite je zklamáním roku
  6. Recenze Halo Infinite: závěrečné hodnocení
  7. HW nároky pro Halo Infinite PC

Příběh Halo Infinite navazuje na pátý díl


Ačkoli v názvu Halo Infinite chybí šestka, příběh bezprostředně navazuje na konec Halo 5 Guardians, kdy po drtivé porážce lidské armády UNSC mimozemskou rasou Banished se bezvládné tělo Master Chiefa vznáší ve vesmíru mezi mrtvolami ostatních vojáků. Master Chiefa však zachrání jeden z mála přeživších, pilot UNSC, který se tak stane vaším parťákem. Ovšem zatímco nadšený pilot očekává cestu domů, Master Chief vidí před sebou jen další misi. Armáda Banished se totiž chce zmocnit Halo prstence, obrovského vesmírného objektu, jenž dokáže zničit veškerý život v okolním vesmíru.

Halo Infinite; gameplay: pilot

zdroj: vlastní

Pilot a zachránce Master Chiefa dává příběhu o něco lidštější rozměr.

Příběh Halo Infinite není špatný a překvapí vás hned několika zvraty i skvělými filmečky s fantastickou hudbou, ovšem má dva zásadní problémy – hráči neznalí přechozích dílů nebudou absolutně vědět, co se děje, zatímco znalci série dostanou na poměry původní trilogie zajímavou, ale vcelku plytkou zápletku hodící se spíše pro nějaký prolog než závěrečný díl druhé trilogie.

I já jsem po šesti letech od dohrání Halo 5 Guardians musel občas pauznout hru a zavolat na pomoc Google vyhledávač, abych si oživil staré pojmy a souvislosti. Halo Infinite se totiž absolutně nijak nesnaží připomenout příběhové pozadí celé série, natož pak alespoň zrekapitulovat události pátého dílu. Halo nováčci si budou pokládat otázky jako kdo je Master Chief, co je a kde je Cortana, kdo jsou Covenanti a rasa Banished, neustále zmiňovaní, ale nikdy nevidění Forerunners a tak dále. A nejhorší je, že ani v následujících hodinách se vysvětlení základních pojmů nedočkáte. V poslední třetině hry naštěstí příjemný, ale ne příliš epický příběh začne zapadat do sebe, a tak dojde alespoň k nějakému příběhovému uspokojení. Na poměry série, a zejména tedy starších dílů od studia Bungie, jsem ovšem čekal výrazně více.

Halo Infinite; gameplay: Weapon AI

zdroj: vlastní

Cutscény reflektují pouze aktuální dění, zatímco potřebný kontext celému příběhu dodávají po světě poházené audiodeníčky, což samo o sobě není šťastná volba, jak vyprávět příběh.

Otevřený svět Halo sluší, neumí ho ale využít


Jednou z největších novinek Halo Infinite měl být otevřený svět, s nímž úspěšně koketoval už pátý díl výrazným zvětšením jednotlivých úrovní, až Halo Infinite se však svezlo na vlně klasických open world stříleček typu Far Cry… nebo se o to alespoň snaží. Celá hra je zasazena do otevřené části Zeta Halo prstence, a zatímco některé příběhové mise se odehrávají v uzavřených prostorech a jsou striktně lineární, jindy máte pouze známý cíl mise a je pouze na vás, co cestou k němu přes povrch prstence budete dělat a kolik vedlejších zastávek absolvujete.

Můžete zabírat zpět stanoviště UNSC, což vám umožní rychlé cestování a přivolání si dopravních prostředků usnadňující pohyb v otevřeném světě, a dalších strategických míst, které nyní obsadili příslušníci rasy Banished. Dále lze třeba osvobozovat vojáky UNSC nebo hledat skill pointy pro odemčení nových vlastností obleku a bedniček se skiny do multiplayeru. Protože Halo je o válečném konfliktu doslova vesmírných rozměrů, otevřenější svět hře rozhodně sluší a jde o vítanou změnu, bohužel veškeré aktivity jsou si hodně podobné. Halo Infinite chybí onen sandboxový šmrnc sérií Far Cry nebo Assassin's Creed, za což může do jisté míry i vcelku rozlehlý, ale prázdný svět, který kromě nepřátelských patrol a zmíněných stanovišť nenabízí nic zajímavého.

Halo Infinite; gameplay: Zeta Halo

zdroj: vlastní

Po dohrání příběhu se oproti jiným hrám nepřesunete do stavu světa před poslední misí, ale můžete pokračovat v obsazování stanovišť a plnění dalších vedlejších misí.

Problémem je také to, že vám hra nijak nepomáhá v orientaci v otevřeném prostoru – chybí jakákoliv minimapa či navigační lišta (dostupný je pouze radar z předchozích dílů), a tak budete neustále otevírat velkou mapu, přičemž pro mě z nepochopitelného důvodu nedojde k zastavení hry, jako byste hráli nějakou online střílečku. Kapitolou samou o sobě je pak ovládání vozidel, kdy zatáčíte automaticky tam, kam se díváte. Jednak se tedy nemůžete rozhlížet, což je pro orientaci v otevřeném světě docela nutné, a zároveň je takové ovládání až otravně neohrabané.

Vystřelovací hák je skvělým osvěžením hratelnosti


Přestože Halo Infinite přináší novinky, těží zejména z hluboké studnice zábavné akční hratelnosti s desítkami skvělých zbraní a poutavého sci-fi příběhu. Autoři však dobře odhadli, že zasadit původní hratelnost do otevřeného světa nestačí a ke slovu tak přišel vystřelovací hák. Pravda, ve hrách věc známá roky, ale pro Halo sérii čerstvá novinka, bez které si upřímně už další Halo nedokážu představit. V otevřeném světě logicky funguje zejména pro rychlejší překonávání překážek a šplhání do výšin, ještě více jsem si ho ale oblíbil v boji, kdy se díky němu můžete přitáhnout k nepříteli a udeřit ho úderem z blízka, či si naopak přiblížit předměty postávající poblíž a hodit je na nepřítele.

Halo Infinite; gameplay: vystřelovací hák Halo Infinite; gameplay: UNSC vojáci Warthdog

zdroj: vlastní

Obrázek 1: Vystřelovací hák je skvělým rozšířením typické (a už trochu ohrané) hratelnosti. Obrázek 2: U zabraného stanoviště UNSC se objeví vojáci, kteří naskočí do vašeho dopravního prostředku.

Vystřelovacímu háku sekunduje ještě několik dalších schopností, jako je třeba stacionární štít, ovšem jejich přepínání je dosti krkolomné, a tak jsem měl pro naprostou většinu hry aktivní právě šikovnou kotvičku. Bez ní by akční pasáže popravdě působily hodně obyčejně, protože i když máte k dispozici obrovské množství skvělých zbraní, náplň misí i vedlejších aktivit se rychle ohraje, a tak se často přistihnete, že vás to neustálé střílení přestává bavit a kolem nepřátel prosprintujete k cíli mise. Samotný pocit ze střelby je totiž něco, co původní autoři, studio Bungie, dělají nyní ve svém Destiny daleko lépe než současní tvůrci Halo série.

Halo Infinite potenciál Series X/S nevyužívá


Nové Halo mělo být úvodním titulem next-gen konzolí Xbox Series X a Series S a je rozhodně dobře, že se tak nestalo. Halo Infinite totiž není dobrou vizitkou možností next-genu a po technické stránce by nové konzole spíše táhlo ke dnu. Hra rozhodně není škaredá, vizuálně však nepůsobí jako next-gen titul. Zejména otevřená prostranství postrádají detaily a propracovanější hru světel a stínů, zkrátka jakýkoliv next-gen šmrnc, který ale na Xboxu Series X hravě zvládli open world hry jako Far Cry 6 nebo Forza Horizon 5. Vizuálně hra působí spíše jako titul pro Xbox One, kde Halo Infinite rovněž vychází, a to je také nejspíše hlavním důvodem zmíněných nedostatků.

Halo Infinite; gameplay: přelet Halo Infinite; gameplay: Zeta Halo

zdroj: vlastní

Výhledy do dálav Zeta Halo prstence mnoho krásy nenabízí.

Na hře se podle mě jasně podepsal vývoj na starší generaci konzolí a nejde ani tak o to, že při pohledu z výšky neustále doskakují nějaké textury a stíny nebo narazíte na problémy s problikáváním celých objektů, což se v open-world hrách zkrátka může stát. Halo Infinite má v sobě navíc i další prvky vývojářských berliček typických pro předchozí generace konzolí: ve hře je například přemíra dlouhých výtahových pasáží, které jsou ještě dokonce přerušeny loadingovou obrazovkou. To mi přijde v roce 2021 a vzhledem k tomu, že se bavíme o největší exkluzivitě Microsoftu pro letošní rok, téměř absurdní.

Kampaň Halo Infinite je zklamáním roku


Halo Infinite rozhodně není špatná hra, nově příchozí a méně náročné hráče vlastně může příjemně překvapit příběhem o supervojákovi, jehož hrdinská stylizace ani po letech nepřestává bavit. Fanoušci série ovšem nedostali hru hodnou kvalit předchozích dílů a zejména původní trilogie od Bungie, protože i pátý díl měl i přes vcelku zábavnou hratelnost k dokonalosti také daleko. Po technické a vizuální stránce nakonec nejde ani o slibovanou vlajkovou loď next-gen konzolí od Microsoftu. A to Halo Infinite vyšlo s ročním zpožděním a stejně neobsahuje vše slíbené, jako například kooperaci pro dva hráče, která je důležitou součástí série a pro otevřený svět se přímo nabízí. Umělá inteligence zejména lidských parťáků z řad UNSC totiž není příliš bystrá.

Halo Infinite; gameplay: pevnost Forerunners Halo Infinite; gameplay: Weapon

zdroj: vlastní

Uzavřené prostory i modely postav oproti exteriérům vypadají dobře.

Přesto všechno mě ale hraní Halo Infinite nakonec bavilo. I když současným autorům často vyčítám, že svou práci nedělají tak skvěle jako studio Bungie, umí s celou značkou dobře pracovat a jde nakonec o další Halo, které by fanoušci série i přes své chyby neměli opomenout. Slabší a především méně epický příběh má nakonec trošku jiný, díky přítomnosti pilota lidštější nádech a otevřený svět spolu s vystřelovacím hákem je příjemnou, byť v mnoha ohledech nedotaženou novinkou.

Za zklamání z kampaně Halo Infinite může zejména vysoké očekávání a vlastně i podařený online multiplayer, který sice není dokonalý, ale rozhodně je tou kvalitnější částí Halo Infinite, na kterou se podíváme v samostatné recenzi, multiplayer totiž vychází odděleně od kampaně a zcela zdarma díky free to play modelu.

Halo Infinite; gameplay: základna Banished

zdroj: vlastní

Halo Infinite pokládá více otázek, než na kolik je schopné svým příběhem odpovědět a není pochyb o tom, že v příštích letech vyjdou další díly série Halo.

• Zdroje: Vlastní


Halo Infinite (RECENZE)


Závěrečné hodnocení

FPS Halo Infinite vyvíjí studio 343 Industries a vydává společnost Xbox Game Studios. Titul vychází 8. 12. 2021 na PC, Xbox Series X/S a Xbox One.

Tato recenze byla napsána pro Xbox Series X verzi. Kopii pro recenzi poskytl Microsoft.

        Hodnocení7/10 DOBRÁ
Verdikt:

Halo Infinite nenaplnilo vysoká očekávání jak po stránce příběhu, tak i grafického zpracování. Novinky v čele s otevřeným prostředím jsou sice vítaným zpestřením, místy však působí nedotaženě. Příběhová kampaň Halo Infinite tak není vyloženě špatná, má mnoho světlých chvilek a nakonec jde o další Halo pokračující v příběhu Master Chiefa, fanoušci série však budou nejspíše zklamaní.

Halo Infinite; recenze

Klady

  • Otevřený svět Halo sluší (k dokonalosti má ale daleko)
  • Vystřelovací hák skvěle zapadá do hratelnosti
  • Obrovské množství nápaditých zbraní
  • Po dohrání příběhu můžete pokračovat v plnění vedlejších misí
  • Skvělý hudební doprovod při soubojích i filmečcích

Zápory

  • Oproti předchozím dílům málo epický a nevýrazný příběh
  • Prázdný otevřený svět bez zajímavých aktivit
  • Slabší vizuální zpracování a technické problémy
  • Absence minimapy a ovládání vozidel
Alza Magazín, banner, slim 2020

Všechny naše články, kde se dočtete nejen o informacích ze světa her, herního hardwaru a mobilních technologií, naleznete na stránkách Alza Magazínu. Naše herní recenze a zpravodajství můžete sledovat také na kanále Alza Gaming (facebook, instagram), kde se kromě denního přídělu novinek, dojmů, recenzí a memů můžete těšit také na pravidelné soutěže.

Filip Němec

Filip Němec

Hry byly mým nejlepším přítelem i milenkou již od dětství. O hrách jsem začal psát už na střední škole, čímž jsem vysedávání u herních strojů ospravedlňoval nejdříve před rodiči a nyní před manželkou. V minulosti jsem ve formě textu i herních pořadů přispíval pro magazíny jako Games.cz, Eurogamer.cz či Zing.cz. V Alza Magazínu mám na starosti herní konzole všeho druhu a z her pak zejména závody, v osobní rovině jsem navíc hlavním strůjcem vyostřených diskusí mezi konzolisty a PC Master Race.

HW nároky pro Halo Infinite PC



Minimální HW požadavky Doporučené HW požadavky
Operační systém Windows 10 64-bit Windows 10 64-bit
Procesor Intel i5-4440 | AMD 5 1600 Intel i7-9700K | AMD Ryzen 7 3700X
Grafická karta NVIDIA GTX 1050 Ti | AMD RX 570 NVIDIA RTX 2070 | AMD Radeon RX 5700 XT
Operační paměť 8 GB 16 GB
Pevný disk 50 GB (30 GB – pouze multiplayer) 50 GB (30 GB – pouze multiplayer)

• Zdroj: windowscentral.com (6. 12. 2021)

S jakým herním PC na Halo Infinite?

Chcete si ulehčit výběr? Níže pro vás máme tipy na vhodné herní počítače podle náročnosti.

Alza Gamebox Ryzen Starter

Základní sestava:

Alza Gamebox Ryzen Starter

Alza GameBox Core RTX2060

Optimální sestava:

Alza GameBox Core RTX2060

Alza Gamebox Ryzen RTX3070

Sestava pro náročné:

Alza Gamebox Ryzen RTX3070

i Mohlo by vás zajímat

Co jsme dříve napsali o Halo Infinite

Halo Infinite vyjde koncem roku 2020

• Novinka: 10. 6. 2019 • Autor: Filip Němec

Nedávné spekulace o tom, že by Halo Infinite vyšlo ještě letos, se ukázali jako liché. Microsoft na E3 2019 oficiálně představit připravovanou akci od studia 343 Industries a potvrdil, že hra vyjde při startu konzole Project Scarlett. Ten je stanoven na období příštích Vánoc, čeká nás tedy zhruba ještě rok a půl čekání. Nepatrně zkrátit si ho můžete alespoň novým trailerem, který navazuje na události předchozího dílu.

Halo Infinite - E3 2019 - Discover Hope

Prozatím žádné gamplay záběry, filmeček je však renderován přímo v enginu hry. A hlavně – je v něm Master Chief!

Ve videu vyděšený UNCS voják uslyší nouzové hlášení a s údivem zjišťuje, že kousek před jeho lodí se ve vesmíru vznáší sám Master Chief. Toho za pomoci pár voltů probere z nouzového režimu, a protože je loď pod útokem, Chief se okamžitě dává do boje. Bohužel na gameplay záběry přímo z akce ještě nedošlo, ale konec traileru alespoň dává naději, že bychom se mohli dočkat návratu umělé inteligence Cortany.

• Zdroje: YouTube



Halo Infinite nabídne splitscreen, vyjde už letos?

• Novinka: 29. 1. 2019 • Autor: Filip Němec

Od loňské E3, kde bylo Halo Infinite odhaleno, jsme se toho o chystaném pokračování legendární série moc nedozvěděli. Není se ale čemu divit, video z výstavy v Los Angeles nebylo ani trailerem na hru, nýbrž pouze demonstrací toho, co připravovaný Slipspace engine dokáže. Ten autoři připravují pro novou generaci Halo her, dá se tedy očekávat, že Infinite, jež je v podstatě šestým dílem (Microsoft už dříve prozradil, že se chce vykašlat na číslování nových Halo her), nebude dílem posledním. I sami autoři připomínají, že monumentálnost Halo univerza nabízí stovky příběhů, které lze vyprávět. Ostatně první tři díly se odehrávaly na rozmezí jen několika málo měsíců, takže prostor pro další vyprávění tu rozhodně stále je.

Halo Infinite – oznamující trailer z E3 2018 (trailer)

Více než trailerem na samotnou hru je toto video ukázkou možností nového Slipspace enginu. Detailní záběry na různé povrchy, hru světla a stínů a nejrůznější detaily to jen dokazují. Závěr videa je však parádní.

Z prozrazených novinek je velmi zajímavé ohlášení splitscreenu, a to až pro čtyři hráče. Vývojáři prý aktuálně režim rozdělené obrazovky testují, nový engine by něco takového však měl zvládnout. Z toho mám osobně velkou radost, splitscreen se bohužel v posledních letech z her vytrácí a tento příslib jasně značí, že nový engine má co nabídnout. Většina her totiž tento prvek nenabízí ne z toho důvodu, že by jej autoři nechtěli implementovat, ale zejména proto, že engine hry zkrátka není schopný vypočítávat vše dvakrát (v případě rozdělení obrazovky na dvě části).

Zároveň by součásti Infinite měla být úprava brnění podobně jako v Halo 5: Guardians, přičemž autoři již několikrát v rozhovorech zmínili, že nový design Master Chiefa bude trochu jiný (ale především bude hodně cool, ať už tím tedy myslí cokoli). Jeho vzhled by měl vycházet ze všech předchozích dílů, ale přinést by měl i něco nového. Snad se autoři nepustí do moc velkého experimentování, nedávno šéfka studia Bonnie Ross v jednom z rozhovorů prohlásila, že při převzetí značky od Bungie (aktuální autoři série Destiny) udělali několik chyb. Snad se tedy nebudou snažit přinést do zajetých pořádků, mezi které jistě vzhled legendárního Johna-117 patří, příliš mnoho novinek ve snaze své chyby napravit.

Halo Infinite; screenshot: krajina

Halo Infinite by mělo pokračovat v nastaveném stylu posledních let, kdy se akční střílečky vydávají do čím dál více otevřenějších světů, byť nemusí jít o klasický open world. Nový Slipspace engine je podle všeho vytvořen i pro takové potřeby, ostatně už i první díly Halo měly kolikrát velmi daleko do klasického akčního koridoru.

Vyjde Halo Infinite už letos?

Hlavní otázkou samozřejmě zůstává, kdy Halo Infinite vlastně vyjde. Představení na E3 2018 bylo spíše ve stylu: „ano, děláme na novém Halo, ale nějak brzy ho nečekejte“ a já tomu rozhodně věřím. Prozatím jsme neviděli jediný screenshot ze hry a sami autoři nevynechají jakoukoli příležitost ke zdůraznění toho, že je ještě čeká hodně práce. Součástí E3 prezentace Microsoftu bylo i prohlášení, že již pracují na nové generaci herní konzole Xbox, takže se z počátku předpokládalo, že půjde spíše o startovní titul nové generace.

Později se však vyrojily neoficiální zkazky o tom, že by Halo Infinite mělo vyjít už v roce 2019, byť jen v rámci příběhové kampaně, online multiplayer by následoval až o rok později. Osobně tomu příliš nevěřím, prozatím totiž vše nasvědčuje tomu, že autoři jsou opravdu ještě na začátku vývoje a letos se nového Halo nedočkáme. Možné je ale vše. Manažer značky Frank O'Conner se v nedávném rozhovoru nechal slyšet, že je „extrémně šťastný“ jak se už nyní hraje multiplayer, přestože mnoho změn ještě bude následovat. Pokud už podobně jako já slintáte nad Halo Infinite, mrkněte alespoň na nově uvolněný artwork se třemi obelisky. Autoři k němu nedali žádný komentář, pokud vás tedy napadne, co bychom z něj měli vyčíst (jestli vůbec něco), dějte nám vědět v komentářích.

Halo Infinite; artwork: obelisk

Halo Infinite je v současnosti bezkonkurenčně nejočekávanějším titulem od Microsoftu, už nyní však máme potvrzeno, že vyjde jak na Xbox One tak i na PC a měl by být taktéž součástí programu Play Anywhere.



Halo Infinite je plnohodnotné pokračování pátého dílu

• Novinka: 20. 8. 2018 • Autor: Filip Němec

Smršť nových her pro PC a Xbox One byla na proběhlé E3 2018 ze strany Microsoftu opravdu znamenitá. Velké ovace si samozřejmě vysloužilo oznámení nového Halo Infinite, vlna nadšení se však opět uklidnila, když jsme od té doby o novém Halo nic neslyšeli a ze samotného představení je evidentní, že s vydáním nemáme v nejbližší době počítat. Fanoušky také trápila absence číslovky v názvu, a přestože konec předchozího dílu si o navazující pokračování přímo říká, bylo tu nebezpečí,+++ že by se mohlo jednat „jen“ o nějaký spin-off, byť s Master Chiefem v hlavní roli.

Halo Infinite; screenshot: mariňáci

Halo Infinite jako první hra poběží na nově vytvořeném Slip space enginu, které studio 343 Industries vytvořilo nejen pro nové Halo, ale i své další hry.

Informační ticho tak přerušil Jeff Easterling ze studia 343 Industries, který potvrdil, že chystané Halo Infinite je plnohodnotným pokračováním a klidně by se mohlo jmenovat Halo 6. Čeká nás tak pokračování rozepsaného příběhu a ještě s legendárním Master Chiefem v hlavní roli, takže je rozhodně na co se těšit. Halo Infinite je však teprve v začátcích vývoje, trailer na E3 měl ukázat zejména možnosti nového Slip space enginu, který ve studiu nově vyvinuli. Vlastně bychom se vůbec nedivili, kdyby nové Halo bylo startovacím titulem nového Xboxu.

Halo Infinite ze začátku možná jen s příběhovou kampaní

Nedlouho předtím také přišel server Thurrott (ten samotné odhalení Halo Infinite proflákl už před E3 2018) s informací, že Halo Infinite by při vydání mohlo obsahovat pouze singleplayer část a online multiplayer by byl do hry přidán až někdy v roce 2020. Tato zpráva tak předpovídá vydání Halo Infinite na 2019. Je však také dost dobře možné, že příští rok si Microsoft nechá k vydání pouze Gears of War 5 a Halo Infinite si ušetří až na 2020.

Halo Infinite; screenshot: příběh

Fanoušci série mohou hádat, o čem Halo Infinite bude, scénáristé však mají spoustu možností, jak druhou trilogii této space opery zakončit. Možná, že se nějaké novinky dozvíme na Gamescomu 2018.

Zkrátit čekání si budeme moci seriálem na motivy právě herní série Halo, kterou připravuje stanice Showtime ve spolupráci se Stevenem Spielbergem. Režie by se měl ujmou Rupert Wyatt, jež se proslavil třeba snímkem Rise of the Planet of the Apes. Scénář už má být téměř dokončen a samotné natáčení má začít velmi brzy. Hlavní postavou pak nebude nikdo jiný než právě legendární Master Chief, což je rozhodně dobrá zpráva. My tomuto ambicióznímu pokusu o seriál podle videoherní předlohy držíme pěsti.



Microsoft na E3 oznámil Halo Infinite

• Novinka: 13. 6. 2018 • Autor: Filip Němec

Co se očekávalo, to se stalo skutečností. Další díl ze série Halo je oficiálně oznámen a nese i odhadovaný název Halo Infinite. Na hře samozřejmě pracuje studio 343 Industries, které na E3 přivezlo velmi pěkný trailer, jenž je zároveň prezentací nového enginu Slipspace. Ten vytvořili speciálně pro potřeby nového Halo, ve kterém se opět objeví Master Chief, nejspíše rovnou v hlavní roli. Hře jako takové se však nikdo více nevěnoval, šlo tak spíše o oznámení, že se na novém Halo opravdu pracuje, ale nemáme ho očekávat nějak brzy. Nejbližším možným termínem se zdá být konec příštího roku.

Halo Infinite; screenshot: brána Halo Infinite; screenshot: výstroj

Obrázek 1: Nové Halo fanoušky značky samozřejmě potěšilo, ale informační embargo, které Microsoft hned po zveřejnění traileru zavedl, už tolik ne. Obrázek 2: Vzhledem k významnosti hry je poněkud zarážející, že se na pódiu během prezentace neobjevil nikdo z 343 Industries...

Na vašem soukromí nám záleží

My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.

Více informací
Rozumím Podrobné nastavení
P-DC1-WEB24