Obnovit stránku

Využij dopravu zdarma! Vlož do košíku kód ZAPLATIMONLINE při objednávce nad 2 000 Kč vč. DPH. Více informací zde

Prodloužená záruka

Prodloužená záruka

Získejte až 3 roky navíc ke standardní zákonné záruce! Porouchané zboží zdarma opravíme nebo vyměníme za jiné.
  Více než 90 % hlášených škod je plněno ve prospěch zákazníka
  Službu již zakoupilo více než 100 000 zákazníků
  Bez spoluúčasti
  Zboží opravíme, vyměníme nebo vystavíme dobropis
  Přenositelné na druhou osobu
  Nemusíte hledat autorizovaný servis. Uplatníte na kterékoliv prodejně
Pojištění obsahuje i omezení krytí a výluky z pojištění, se kterými se seznamte v pojistných podmínkách, které jsou zde k dispozici.
Lukáš Kučera
Lukáš Kučera
Kolín

“S prodlouženou záruku k tabletu jsem byl nadmíru spokojen. Po navštívení pobočky a zjištění stavu výrobku servisem mi bylo vyplaceno pojistný plnění.”

Andrea Slaná
Andrea Slaná
Ostrava

“Službu jsem si koupila k pračce. Velké plus bylo když jsem nemusela pračku posílat ale opravil mi ji technik doma. Stačilo zaslat fakturu na Alzu a opravu mi přeplatili. Byla jsem spokojená.”

Zlatuše Navrátilová
Zlatuše Navrátilová
Praha

“Prodlouženou záruku jsem si k notebooku koupila, protože byla za fajn cenu. Využila jsem ji cca za 3 roky od koupě. Všechno proběhlo v pořádku, jen jsem musela počkat na servis. Pojištění doporučuji.”

Otázky a odpovědi

Je možné službu zakoupit zpětně?

Ano, službu lze zakoupit po celou dobu trvání standardní záruky, pokud služba bude aktuálně k dispozici.

Kde najdu starší pojistné podmínky ?

Kryje tato služba mechanické poškození?

Prodloužená záruka kryje výrobní vady, stejně jako standardní záruka. Mechanické poškození mezi ně nepatří.

Jak postupovat při reklamaci velké bílé techniky?

V případě, že se Vám zařízení poškodí, je třeba kontaktovat autorizovaný servis výrobce. Následně si dohodnete obhlídku technika u Vás doma a pokud bude oprava do maximální výše 70% z kupní ceny výrobku, zařízení si necháte opravit. Fakturu za opravu nám následně pošlete emailem a náklady za opravu Vám proplatíme zpět na Váš bankovní účet, který máte uvedený pod registrací. V případě že by oprava přesáhla 70% je třeba zařízení poslat na naši reklamační adresu. V případě, že není možné provést opravu (nedostupnost servisu, či nerentabilita) je nutné zařízení dodat na naše logistické centrum, spolu s průvodním dopisem. Adresa: Do Čertous 2759/4, 193 00, Praha 9 - Horní Počernice.
WEB8