Obnovit stránku

Prodloužená záruka

Prodlužte si záruku až na 5 let.

  • Získejte 1-3 roky navíc ke standardní záruce. Čím delší záruku si vyberete, tím více ušetříte!
  • Darovat třeba ledničku s prodlouženou zárukou není problém, služba není vázaná na osobu, ale produkt.
  • Reklamované zboží Vám opravíme, vyměníme nebo vystavíme dobropis.
  • Neplatíte žádnou spoluúčast.
  • Rádi poradíme – jsme k dispozici na prodejnách nebo na zákaznické lince +420 225 340 777.
Prodloužená záruka
Zpět na všechny služby

Jak to funguje?

  • Prodlužte si záruku

    Ke zboží v Košíku zvolte variantu prodloužené záruky. Službu lze zakoupit také zpětně během standardní záruky. Zaplacením se služba aktivuje.

  • Jak uplatnit službu?

    Poruchu během trvání prodloužené záruky hlaste na +420 225 340 777 nebo na jakékoliv prodejně Alza.

  • Vyřízení reklamace

    Vaši pojistnou událost vyřešíme co nejrychleji. Vyčkejte na reakci.

Cena služby je variabilní – odvíjí se od ceny samotného zboží.
Pojištění obsahuje i omezení krytí a výluky z pojištění, se kterými se seznamte v pojistných podmínkách, které jsou zde k dispozici.

Aktuální pojistné podmínky platné od 1. 9. 2020

Kdy se prodloužená záruka vyplatí?

Prodloužená záruka se vyplatí u zboží s vyšší pořizovací cenou, které pravidelně používáte a má sloužit i po uplynutí dvouleté záruky.

Jak získat prodlouženou záruku?

Službu prodloužené záruky lze zakoupit ke všem produktům na které se služba vztahuje a vždy ji najdete v prvním kroku košíku.
Výběr Prodloužené záruky v Košíku na Alza.cz
Jít nakupovat

Často kladené dotazy


  • Je možné prodloužit záruku zpětně?

    Ano, záruku lze prodloužit po celou dobu trvání standardní záruky, pokud služba bude aktuálně k dispozici. Prodloužit záruku je možné i po reklamaci.

  • Kryje služba i mechanické poškození?

    Prodloužená záruka kryje výrobní vady, stejně jako standardní záruka. Mechanické poškození mezi ně nepatří.

  • Bude po mně, jako plátci DPH, požadováno uhrazení DPH, tak jako v případě pojištění vozu?

    Ano, pokud bude případ řešen opravou. Bude po Vás jako plátci DPH požadováno uhrazení DPH z ceny opravy (vztahuje se i na výměnu v servisním středisku za jiný kus). Dané DPH je však možné jako v jiných případech, požadovat po státu zpět.

  • Jak dlouho může trvat řešení pojistné události?

    Každý případ se snažíme vyřídit do 45 dnů od předání produktu. Tento termín je také u drtivé většiny případů dodržen. Avšak zákonem daný termín na vyřízení pojistné události je do 90 dnů, stejně tak je tato hodnota uvedena v pojistné smlouvě.

  • Zapůjčíte mi náhradní výrobek po dobu opravy?

    Aktuálně v rámci služby Prodloužená záruka neposkytujeme náhradní výrobky po dobu řešení pojistné události.

  • Jak postupovat při reklamaci velké bílé techniky?

    V případě, že se Vám zařízení poškodí, je potřeba se v prvé řadě spojit s Alza.cz (tel: +420 225 340 777, e-mail: sluzby.administrace@alza.cz) a oznámit vznik škodní události. Uveďte zejména příčinou vzniku škodní události, rozsah a charakter poškození. Dále uveďte údaje z dokladu o koupi, ze kterého je patrné, kdy a jak bylo sjednáno pojištění.

    Následně si dohodnete obhlídku technika autorizovaného servisu u Vás doma a pokud bude oprava do maximální výše 70% z kupní ceny výrobku, zařízení si necháte opravit. Fakturu za opravu nám následně pošlete emailem a náklady za opravu Vám proplatíme zpět na Váš bankovní účet, který máte uvedený pod registrací. V případě, že by oprava přesáhla 70% kupní ceny přístroje (neretanbilní oprava) nebo je servis nedostupný, je zapotřebí kontaktovat naší zákaznickou linku +420 225 340 777 a zaslat zboží na naši reklamační adresu spolu s průvodním dopisem. Adresa: Do Čertous 2759/4, 193 00, Praha 9 - Horní Počernice.

  • Kde najdu starší pojistné podmínky?
  • Nesouhlasíte s vyřízením pojistné události?

    V případě nesouhlasu s vyřízením Vaší pojistné události Vám doporučujeme se obrátit na samostatného likvidátora pojistných událostí RG Consulting s.r.o. na emailovou adresu reklamace@rgconsulting.cz. Obratem obdržíte zprávu o zahájeni šetření reklamace. To může trvat až 30 dnů, dle vytíženosti a složitosti případu.

P-DC1-WEB27