Obnovit stránku

WowME Gladiator: návod k použití

Vážený zákazníku, děkujeme vám za zakoupení našeho produktu. Před prvním použitím si prosím pečlivě přečtěte následující pokyny a uschovejte si tento návod k použití pro budoucí použití. Zvláštní pozornost věnujte bezpečnostním pokynům. Pokud máte k přístroji jakékoli dotazy nebo připomínky, obraťte se na zákaznickou linku.

i

✉ www.alza.cz/kontakt
✆ +420 255 340 111
Dovozce: Alza.cz a.s., Jankovcova 1522/53, Holešovice, 170 00 Praha 7, www.alza.cz

WowME Gladiator: chytré hodinky

WowME Gladiator – OBSAH

  1. Stahování a párování
  2. Funkce
  3. Vyskakovací nabídka
  4. Funkce v aplikaci Da Fit
  5. Běžné problémy

Stahování a párování

Hodinky zapnete dlouhým stisknutím bočního tlačítka. Poté si z obchodu s aplikacemi v telefonu stáhněte aplikaci "Da Fit". Případně můžete naskenovat následující QR kód a aplikaci stáhnout.

WowME GLADIATOR
Kompatibilní systémy: Android 4.4 nebo vyšší, iOS 8.0 nebo vyšší.

Poté zapněte Bluetooth v telefonu, otevřete aplikaci Da Fit a klepnutím na "Přidat zařízení" připojte telefon k zařízení. Poté na svém zařízení zapněte nabídku telefonu. Poté přejděte do nabídky "O zařízení" na hodinkách a zkontrolujte poslední čtyři číslice adresy MAC. Poté přejděte do nastavení Bluetooth v telefonu a připojte se k zařízení Bluetooth, které končí těmito čtyřmi číslicemi. V níže uvedeném příkladu končí adresa MAC zařízení číslicí 5994.

Funkce

Hlavní rozhraní

  1. Zapnutí napájení: Dlouze stiskněte boční tlačítko na tři sekundy.
  2. Vypnutí napájení: Na hlavním rozhraní stiskněte boční tlačítko na tři sekundy a poté hodinky vypněte kliknutím na zaškrtávací políčko.
  3. Design hlavního rozhraní přepínače: Dlouze stiskněte hlavní rozhraní, dokud se rozhraní trochu nezmenší. Můžete přepínat mezi různými rozhraními. Čtvrtý ciferník lze ručně nahradit uživatelem definovaným obrázkem nebo fotografií v aplikaci.

Nabídka funkcí


WowME GLADIATOR
Záznamy o činnosti
WowME GLADIATOR
Monitor spánku
Ujistěte se, že hodinky nosíte i ve spánku.
WowME GLADIATOR
Monitor srdečního tepu
Pokud potřebujete 24hodinový monitor, zapněte v aplikaci Da Fit funkci "Celodenní srdeční frekvence".
WowME GLADIATOR
Cvičení
Více sportovních režimů, včetně chůze, běhu, jízdy na kole, skákání, badmintonu, baseballu, fotbalu atd. Všechny údaje o cvičení se synchronizují s mobilním telefonem pomocí aplikace Da Fit.
WowME GLADIATOR
Ve funkci Cvičení můžete vybrat požadovaný sportovní režim. Po zahájení cvičení se zobrazí tyto hodnoty: strávený čas, počet kroků, ujeté kilometry, spálené kalorie a tepová frekvence.
WowME GLADIATOR
Posunutím obrazovky doleva získáte možnost pozastavit nebo zastavit cvičení.
WowME GLADIATOR
Volání přes Bluetooth
WowME GLADIATOR
Detekce krevního tlakuMonitorujte kliknutím na obrazovku.
WowME GLADIATOR
Detekce okysličení krveMonitorujte kliknutím na obrazovku.
WowME GLADIATOR
PočasíPosunutím obrazovky nahoru zkontrolujte informace o počasí v tomto týdnu.
WowME GLADIATOR
OznámeníZapnutí oznámení v aplikaci Da Fit. V telefonu se systémem Android přejděte do aplikace Da Fit > Oznámení > Zpřístupnění.
WowME GLADIATOR
Hudební přehrávačKlepnutím na prostřední ikonu pozastavíte nebo pokračujete v přehrávání skladby, klepnutím na levou ikonu přehrajete poslední skladbu nebo klepnutím na pravou ikonu přehrajete další skladbu.
WowME GLADIATOR
SpoušťAndroid: Na hodinkách zapněte aplikaci Da Fit, zadejte funkci "Spoušť" a zatřeste hodinkami nebo klikněte pro pořízení fotografie. iOS: Pro pořízení fotografie zapněte fotoaparát telefonu, zadejte funkci "Spoušť" a zatřeste hodinkami nebo klikněte.

Vyskakovací nabídka

Chcete-li se dostat do kontextové nabídky, posuňte obrazovku z hlavního rozhraní dolů.

Ve vyskakovacím menu máte několik možností:

  • Divadelní režim
  • Nastavení jasu
  • Režim vibrací nebo ztišení
  • Informace o počasí
  • Nastavení (stopky, budík, odpočítávání, jas, probuzení hodinek zatřesením, zapnutí/vypnutí, divadlo, reset, vypnutí, informace o zařízení, kód aplikace)

Funkce v aplikaci Da Fit

1. | Synchronizace dat

  • Všechny naměřené údaje se synchronizují s mobilním telefonem pomocí aplikace Da Fit.

2. | Přizpůsobení hlavního rozhraní

  • Zde si můžete ciferníky přizpůsobit podle svých představ.

3. | Oznámení

  • Zde si můžete přizpůsobit, které aplikace mají oprávnění zobrazovat vyskakovací oznámení na hodinkách (např. Facebook, Twitter atd.).

4. | Budík

  • Zde si můžete nastavit budík.

5. | Spoušť

6. | Ostatní

7. | Najít moje hodinky

  • Po zapnutí funkce budou hodinky po připojení Bluetooth vibrovat.

8. | Formát času

  • Dvě možnosti 12hodinového a 24hodinového systému.

9. | Režim Nerušit

10. | Připomenutí sedavého stavu

  • Platí od 10:00 do 22:00.

11. | Celodenní monitor srdečního tepu

  • Pokud je funkce zapnutá, zjišťuje vaši tepovou frekvenci po celý den.

12. | Obrazovka rychlého zobrazení

  • Probuďte obrazovku.

13. | Připomínka k pití vody

14. | Počasí

  • Zvolte si město, které chcete, nebo nechte hodinky automaticky zjistit vaši polohu.

15. | Připomenutí fyziologického cyklu

Běžné problémy

Co mám dělat, když mám problémy s připojením nebo oznámeními?

Zkuste obnovit připojení zařízení podle následujících pokynů:

  1. Zrušte připojení zařízení v aplikaci Da Fit a u zařízení se systémem iOS zrušte připojení také v nastavení Bluetooth.
  2. Odinstalujte aplikaci Da Fit z telefonu.
  3. Resetujte hodinky v nastavení zařízení.
  4. Znovu si do telefonu nainstalujte aplikaci Da Fit.
  5. V aplikaci Da Fit hodinky opět svážete.

Proč nedostávám oznámení z některých aplikací?

Mohou se vyskytnout dva problémy:

  1. Oznámení nejsou pro konkrétní aplikaci povolena. Přejděte do nastavení zařízení v aplikaci Da Fit v telefonu a zapněte oznámení pro vybranou aplikaci nebo zapněte oznámení pro "ostatní". V zařízeních se systémem iOS bude možná nutné restartovat telefon, aby byla zajištěna správná funkce.
  2. V zařízení se systémem Android může telefon automaticky zavřít aplikaci Da Fit, pokud je spuštěna na pozadí. Když je aplikace Da Fit zavřená, nemůže komunikovat s hodinkami. Změňte prosím nastavení úspory baterie v telefonu, aby aplikace mohla běžet na pozadí.

Proč nemohu zařízení najít?

Protože zařízení není ve vysílání Bluetooth nalezen, ujistěte se, že je zařízení v napájení a aktivováno a není připojeno k žádnému jinému telefonu. Poté přiložte zařízení k telefonu. Pokud stále nefunguje, restartujte mobilní telefon.

Proč by se měl náramek při měření tepové frekvence nosit pevněji?

Náramek využívá principu odrazu světla, proniká světelným zdrojem do kůže a sbírá signál odražený do snímače, který vypočítá vaši tepovou frekvenci. Pokud jej nebudete nosit pevně, bude do snímače pronikat okolní světlo, což ovlivní přesnost měření.

Je náramek vodotěsný?

Zařízení podporuje certifikační standard IP67. To znamená, že zařízení můžete ponořit na 30 minut do hloubky jednoho metru. V praxi to znamená, že toto zařízení vydrží lehký déšť nebo mytí rukou. Zařízení s touto certifikací není vodotěsné v proudech vody, proti vysokému tlaku nebo vodě o vysoké teplotě.

Musí být připojení Bluetooth neustále zapnuté? Jsou po odpojení k dispozici nějaká data?

Před synchronizací se data uchovávají v hostitelském náramku (lze uchovávat data po dobu sedmi dnů). Jakmile dojde k úspěšnému spojení náramku a mobilního telefonu pomocí Bluetooth, data z náramku se automaticky nahrají do mobilního telefonu. Data do mobilního telefonu synchronizujte pravidelně.

Záruční podmínky

Na nový výrobek zakoupený v prodejní síti Alza.cz se vztahuje záruka 2 roky. V případě potřeby opravy nebo jiného servisu v záruční době se obraťte přímo na prodejce výrobku, je nutné předložit originální doklad o koupi s datem nákupu.

Za rozpor se záručními podmínkami, pro který nelze reklamaci uznat, se považují následující skutečnosti:

  • Používání výrobku k jinému účelu, než pro který je výrobek určen, nebo nedodržování pokynů pro údržbu, provoz a servis výrobku.
  • Poškození výrobku živelnou pohromou, zásahem neoprávněné osoby nebo mechanicky vinou kupujícího (např. při přepravě, čištění nevhodnými prostředky apod.).
  • Přirozené opotřebení a stárnutí spotřebního materiálu nebo součástí během používání (např. baterií atd.).
  • Působení nepříznivých vnějších vlivů, jako je sluneční záření a jiné záření nebo elektromagnetické pole, vniknutí kapaliny, vniknutí předmětu, přepětí v síti, elektrostatický výboj (včetně blesku), vadné napájecí nebo vstupní napětí a nevhodná polarita tohoto napětí, chemické procesy, např. použité zdroje atd.
  • Pokud někdo provedl úpravy, modifikace, změny konstrukce nebo adaptace za účelem změny nebo rozšíření funkcí výrobku oproti zakoupené konstrukci nebo použití neoriginálních součástí.

Na vašem soukromí nám záleží

My, společnost Alza.cz a.s., IČO 27082440 používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko „Rozumím“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.

Více informací
Rozumím Podrobné nastavení Odmítnout vše
P-DC1-WEB09