Chytré hodinky pro děti WowME Kids Smile jsou spolehlivým zařízením, které nabídnou spoustu funkcí. Jsou pro vaše ratolesti ideálním vstupem do světa chytré nositelné elektroniky. Jak je zprovoznit a kde najdete ty nejdůležitější ovládací prvky? Odpovědi na tyto, ale i další, otázky najdete v tomto návodu k použití.
Zkontrolujte, zda máte v balení veškeré příslušenství:
Kartu SIM připravte podle následujících pokynů
i
Poznámka: Průměrná spotřeba dat zařízení je přibližně 30 MB měsíčně. Zkontrolujte, zda je karta SIM plně kompatibilní se sítí 2G/GSM. Většina lokálně zakoupených SIM karet je kompatibilní.
Varování: Pokud nemáte aktivní datový tarif nebo dostatek peněz na předplacené kartě, hodinky se při opakovaných pokusech o navázání příslušného připojení rychle vybijí. Lokalizační a komunikační služby nejsou k dispozici
Varování: Toto zařízení nepodporuje síť 4G, a proto nemůže automaticky aktualizovat nastavení sítě po vložení SIM karty různých mobilních operátorů. Pokud se vyskytne problém s připojením (v aplikaci WowME Tracker se nezobrazí poloha zařízení), přečtěte si část uživatelské příručky věnovanou často kladeným otázkám nebo kontaktujte náš zákaznický servis.
Plně nabijte zařízení pomocí dodaného kabelu USB připojeného k napájecímu adaptéru. Nepoužívejte k nabíjení rychlonabíječku ani USB port notebooku! Po několika okamžicích se obrazovka automaticky zapne a zobrazí se indikátor nabíjení. Před prvním použitím nabíjejte zařízení alespoň 2 hodiny.
Před vložením SIM karty musí být zařízení vypnuté. Vypnout jej můžete dlouhým stisknutím bočního tlačítka. Vložte SIM kartu ve směru, jak je znázorněno na obrázku níže. Pomocí dodaného plochého nástroje zasuňte SIM kartu do zařízení, dokud nezacvakne.
Po úplném nabití zařízení a vložení karty SIM můžete zařízení zapnout pomocí tlačítka zapnout/vypnout. Načítání signálu GSM nebo GPS trvá přibližně tři minuty. Stavové ikony můžete vidět v levém horním rohu obrazovky. Je možné, že uvnitř budovy se signál GPS nenačte. Před prvním použitím doporučujeme zařízení vyjmout.
Úplné funkce a veškerá nastavení zařízení jsou k dispozici v aplikaci WowME Tracker. Ke stažení aplikace použijte následující QR kód nebo vyhledejte aplikaci WowME Tracker v App Store nebo Play Store.
Po první registraci v aplikaci budete vyzváni k registraci zařízení. Naskenujte QR kód s registračním kódem nebo zadejte registrační číslo. Registrační číslo a QR kód najdete na zadní straně zařízení nebo v aplikaci. Poté se můžete znovu přihlásit do aplikace a začít používat všechny její funkce.
Toto zařízení nepodporuje síť 4G, a proto nemůže automaticky aktualizovat nastavení sítě po vložení karty SIM jiného mobilního operátora. Zařízení se správně nepřipojí k aplikaci WowME Tracker a funkce (včetně lokalizačních služeb) nebudou k dispozici. Pro změnu nastavení zařízení použijte následující postup. V případě jakýchkoli problémů se obraťte na linku podpory společnosti Alza.
Zkontrolujte, zda jsou hodinky zapnuté a zda je zařízení připojeno k mobilní síti. Podle používaného mobilního operátora odešlete z mobilního telefonu na SIM kartu v zařízení textovou zprávu v následujícím tvaru. Upozorňujeme, že tyto kódy platí pro českou mobilní síť.
Po odeslání této textové zprávy vyčkejte jednu minutu a poté restartujte zařízení odesláním následující textové zprávy na kartu SIM v zařízení: pw,123456,reset#.
Po odeslání zprávy o resetování počkejte, dokud se zařízení automaticky nerestartuje. Zkontrolujte nastavení svého zařízení v části Často kladené otázky v této příručce (část "Nastavení APN je nesprávné").
i
Poznámka: Pokud používáte jiného mobilního operátora, musíte na kartě SIM najít nastavení svého operátora. Nejjednodušší je zjistit, jakou mobilní síť váš poskytovatel používá. Většina menších českých mobilních operátorů používá sítě některého z výše uvedených velkých poskytovatelů. Pokud tuto informaci nemůžete zjistit, můžete přímo zkontrolovat nastavení SIM karty po jejím vložení do telefonu. Tato metoda je dostupná pouze pro telefony se systémem Android. V nastavení mobilní sítě vyhledejte název APN, MCC a MNC. Název APN, MCC a MNC můžete také vyhledat na webových stránkách svého mobilního operátora.
Poté můžete na SIM kartu v hodinkách odeslat textovou zprávu v následujícím tvaru. Nahraďte tučné číslice svými hodnotami: pw,123456,apn,APNNAME,,,MCCMNC
Všechna níže uvedená nastavení a další nastavení lze zvolit v aplikaci WowME Tracker
Při prvním použití hodinek GPS doporučujeme zařízení vyzkoušet venku, abyste zajistili správnou synchronizaci s polohou GPS ze satelitů a získali správné místní souřadnice v aplikaci WowME Tracker. Sledování zařízení bude přesnější, když jej později přenesete zpět dovnitř.
Pokud v aplikaci WowME Tracker ovládáte více zařízení (maximálně 50 zařízení na jednom účtu), musíte se odhlásit a znovu přihlásit. Všechna nastavení se automaticky aktualizují s ohledem na možnosti jednotlivých zařízení.
Zařízení může sledovat polohu ve třech režimech:
Zvolený režim ovlivňuje spotřebu baterie. Pro základní přehled o poloze vaší blízké osoby doporučujeme používat delší frekvence aktualizací, které zajistí delší provoz zařízení bez nabíjení. V úsporném režimu je výdrž baterie zařízení přibližně dva dny, zatímco v normálním režimu vydrží přibližně jeden den.
Po kliknutí na mapu na hlavní obrazovce aplikace WowME Tracker uvidíte polohu svých hodinek. Můžete zkontrolovat, kdy byla tato poloha naposledy aktualizována a jaký typ polohové služby byl použit (GPS, WiFi nebo LBS).
Stisknutím tlačítka ručního určení polohy (zelená značka, jak je vidět na obrázku níže) můžete ručně obnovit polohu v reálném čase. Nejprve se provede rychlá aktualizace pomocí GPS a po necelé minutě se zobrazí přesnější poloha GPS, pokud je k dispozici. Pokud vaše zařízení nepřijímá signál GPS, zobrazí se pouze poloha LBS.
Toto zařízení využívá ke službě určování polohy GPS nebo LBS (lokalizace pomocí sítě GSM).
Níže naleznete důležité informace týkající se používání služeb určování polohy:
V aplikaci WowME Tracker můžete nastavit až tři různá SOS čísla. Po dlouhém stisknutí červeného tlačítka zařízení automaticky vytočí čísla ve zvoleném pořadí. Pokud telefon nikdo nezvedne, zařízení to po 30 až 40 sekundách zkusí znovu. Tímto způsobem může každé číslo vytočit až dvakrát. Můžete také nastavit upozornění SMS (viz níže) s informacemi o SOS poplachu.
>o uskutečnění SOS volání zařízení automaticky odešle na zvolené telefonní číslo textovou zprávu s informacemi o své poloze a čase SOS poplachu. Můžete také nastavit upozornění SMS pro situaci, kdy je baterie vybitá (pod 20 %).
Když je tato funkce aktivována, bude možné volat pouze na čísla ze seznamu kontaktů. V případě odmítnutí hovoru obdržíte oznámení také v aplikaci WowME Tracker.
Na mapě můžete nastavit bezpečnostní zóny. Zařízení vás automaticky upozorní, když uživatel opustí vybranou bezpečnou zónu
i
Poznámka: WowME Tracker umožňuje pro každé zařízení tři bezpečnostní zóny. Dbejte na to, aby se bezpečnostní zóny vzájemně nepřekrývaly
Můžete nastavit různý denní čas, kdy se hodinky automaticky přepnou do režimu Nerušit (např. v době školního vyučování). Hodinky se automaticky přepnou do tichého režimu a zastaví příchozí hovory.
Na kartě „Health“ (Zdraví) aplikace WowME Tracker můžete na dálku zkontrolovat zdravotní stav uživatele zařízení. V reálném čase si můžete zobrazit informace o fyzické aktivitě (kroky, spálené kalorie a ušlá vzdálenost). Upozorňujeme, že toto zařízení nenahrazuje lékařský přístroj a všechny naměřené hodnoty mají pouze informativní charakter
i
Vezměte prosím v úvahu, že funkci „Steps“ (Kroky) je třeba nejprve aktivovat v aplikaci WowME Tracker (klikněte na „Health“ → „Steps“ → „Switch“). Bez aktivace této funkce nemáte přístup k počítání kroků v aplikaci ani v zařízení. Pro aktuální měření kalorií nebo vzdálenosti nastavte v nabídce „Steps“ také další informace včetně hmotnosti a průměrné délky kroků.
Ke komunikaci s dítětem můžete použít hlasový nebo textový chat. Chat otevřete v hlavním rozhraní aplikace WowME Tracker. V levém dolním rohu okna chatu můžete přepnout z hlasového chatu na textový chat.
Pomocí fotoaparátu na hodinkách můžete na dálku pořizovat snímky, které se automaticky odešlou do telefonu. Snímky si můžete prohlédnout ve stejné části aplikace, ve které snímky vzdáleně pořizujete.
Spotřebu baterie určují především služby určování polohy. Pokud se baterie vašeho zařízení vybíjí dříve, než byste chtěli, zkuste delší frekvenci aktualizace polohy. Doporučujeme delší intervaly pro úsporu baterie, protože polohu můžete vždy ručně zkontrolovat v aplikaci WowME Tracker a ostatní služby fungují bez omezení (například bezpečnostní zóny atd.). Popis různých frekvencí aktualizace polohy najdete v kapitole „Polohové služby“.
Chybějící spojení mezi zařízením a aplikací WowME Tracker může být způsobeno několika problémy. Zkontrolujte, zda vaše zařízení splňuje následující kritéria:
Nesprávné nastavení APN blokuje připojení k mobilní síti, protože toto zařízení se nemůže automaticky přizpůsobit novým kartám SIM 4G. Podle níže uvedených pokynů zkontrolujte nastavení svého zařízení a naučte se je upravit.
Přesnost lokalizačních služeb vašeho zařízení závisí na metodě, která je aktuálně používána v provozu. Je určena následujícími faktory.
Když je zařízení venku, používá především GPS, které je ovlivněno okolním prostředím. V blízkosti vysokých budov, stromů apod. má GPS slabší signál. Pokud GPS není k dispozici nebo ještě není načten, zařízení použije LBS, která určuje polohu z mobilní sítě. To je závislé na hustotě signálu věží sítě. Lokalizaci pomocí LBS můžete v zařízení WowME Tracker vypnout, abyste zachovali přesnější lokalizaci pouze pomocí GPS.
V interiéru není systém GPS k dispozici. Zařízení používá především polohu LBS, která je velmi nepřesná. Polohu lze aktualizovat, když se zařízení připojí k blízké síti Wi-Fi. Pokud chcete přesnější službu určování polohy, vypněte v aplikaci WowME Tracker lokalizaci LBS. Zařízení zobrazí polohu WiFi a v případě, že WiFi není k dispozici, zobrazí poslední aktualizaci venkovní polohy GPS.
Na nový výrobek zakoupený v prodejní síti Alza.cz se vztahuje záruka 2 roky. V případě potřeby opravy nebo jiného servisu v záruční době se obraťte přímo na prodejce výrobku, je nutné předložit originální doklad o koupi s datem nákupu.
Za rozpor se záručními podmínkami, pro který nelze reklamaci uznat, se považují následující skutečnosti:
Prvotní spuštění dětských chytrých hodinek WowME i jejich ovládání je velice jednoduché. Případné potíže vám pomůže vyřešit náš stručný návod.
WowME Kids Smile WowMe