Refresh the page
Far Cry 6
Far Cry 6
Testy grafických karet
Far Cry 6Počítačová hra Far Cry 6 je akční střílečka z pohledu první osoby, která se odehrává na smyšleném karibském ostrově Yara, kde vládne „El Presidente“ Antón Castillo (Giancarlo Esposito), krutý diktátor s absolutní kontrolou nad územím ostrova. Hra byla postavena na herním engine Dunia 2 vývojáři ze studia Ubisoft Toronto a vydána v říjnu 2021 společností Ubisoft. Měření snímkové frekvence a frame times bylo prováděno nástrojem FrameView na vestavěném benchmarku hry po dobu 60 sekund. Detailní nastavení grafického rozhraní hry pro testy je uvedeno na přiložených snímcích.
Testy grafických karet

Jak testujeme grafické karty v Far Cry 6

Testovací scéna počítačové hry Far Cry 6, ve které jsou grafické karty testovány pomocí nástroje FrameView. 

Nastavení hry pro testy

Far Cry 6 nastavení Video Far Cry 6 nastavení Graphics 1 Far Cry 6 nastavení Graphics 2

Výsledky testů grafických karet

Testy Far Cry 6
Výkon grafických karet v Far Cry 6


i

Snímková frekvence Ukazatelem výkonu grafické karty je pro nás průměrná snímková frekvence. Dosažené hodnoty průměrné snímkové frekvence jednotlivých grafických karet jsou do grafů zanášeny sestupně tak, že nejvýkonnější karta, která dosáhla nejvyšší snímkové frekvence, je v grafu zanesena nahoře, a naopak nejslabší model s nejnižší snímkovou frekvencí pak úplně dole.

Ukazatel 1% Low Hodnota ukazatele „1% Low“ je vypočítána jako 99. percentil z naměřených hodnot časů snímků (frame times) převedených na snímkovou frekvenci. Jedná se o ukazatel plynulosti renderování snímků, který nám může odhalit, zda grafická karta renderuje snímky v pravidelných intervalech. V případě nízkých hodnot blížících se k hranici 30 FPS znamená, že pohyb ve hře již není pro oko hráče plynulý, ale spíše trhavý.

Ukazatel 0,1% Low Hodnota ukazatele „0,1% Low“ se vypočítává obdobně jako ukazatel předchozí, na zřetel je však brán percentil 99,9. Tento ukazatel pak odhaluje méně časté, zato mnohem výraznější poruchy v plynulosti renderingu, kdy se při jinak plynulém pohybu obraz ve hře na okamžik jakoby zasekne (stuttering). Čím nižší je dosažená hodnota tohoto ukazatele, tím výraznější „záseky“ se ve hře objevují, a pohyb tak není plynulý i navzdory tomu, že průměrná snímková frekvence vykazuje jinak vysoké hodnoty.

i

Více o hře

We care about your privacy

Alza.cz a. s., Company identification number 27082440, uses cookies to ensure the functionality of the website and with your consent also to personalisage the content of our website. By clicking on the “I understand“ button, you agree to the use of cookies and the transfer of data regarding the behavior on the website for displaying targeted advertising on social networks and advertising networks on other websites.

More information
I understand Detailed settings Reject everything
P-DC1-WEB08