Na kvalitu zboží, které prodáváme, klademe ten nejvyšší důraz, i tak se ale může stát, že se něco porouchá. Kancelářské židle nejsou výjimkou. Abyste měli s jejich případnou reklamací co nejméně starostí a vyřešili ji co nejrychleji, spolupracujeme s našimi dodavateli. Místo balení celé židle stačí nafotit závadu a fotografii odeslat servisu. Ten vám obratem zašle novou součástku, případně se s vámi domluví na jiném postupu.
Pokud se vaše židle porouchá a budete ji chtít reklamovat, nemusíte hned odvážet celý kus a sedět potom na zemi, než se reklamace vyřídí. Místo toho použijte následující postup:
V případě, že se rozhodnete pro uplatnění výše uvedeného postupu, budete potřebovat kontakty na příslušné servisy. Nyní lze takto „reklamovat“ zboží značek Antares, Mosh, Topstar, Spinergo a Alba. Odkazy na kontaktní údaje naleznete proklikem obrázků nebo vyhledáním v seznamu autorizovaných servisů. Většina výrobců kancelářských židlí na Alza.cz poskytuje tuto službu, stále ale platí, že ji můžete donést i na jakoukoli naši pobočku.
Kontakty na další servisy naleznete v seznamu autorizovaných servisů jednotlivých značek.
Oprava kancelářské židle nemusí být nic náročného. Při dodání správných součástek ji snadno zvládnete doma, čímž ušetříte nejen čas, ale také nepříjemnosti při sezení na náhradní židli. Výměna pístu kancelářské židle? Pokud víte, jak na to, lze bez problému doma zvládnout i tu. V opačném případě se můžete domluvit s autorizovaným servisem.
Komplikace nejsou žádané, věříme ale, že díky spolupráci s autorizovanými servisy se nám je pro vás podařilo alespoň trochu zpříjemnit. Závada na židli nebo chybějící součást balení už neznamená vracení celé židle, ale pouhé zaslání emailu.