Obnovit stránku

Naše pobočky jsou otevřeny pro výdej zboží. Při jejich návštěvě dbejte pokynů obsluhy.

Vyzkoušejte bezpečné doručení zboží do jednoho z našich 451 AlzaBoxů.

Služby reklamace a vrácení zboží fungují beze změny.

Zákaznická podpora a servis Candy, Hoover & Haier

Aktualizováno

Prioritou značek Candy, Hoover & Haier je spokojenost jejich zákazníků, a proto kvalitní zákaznická podpora a servis jsou pro ně samozřejmostí. Máte dotazy k produktu nebo chcete využít prodlouženou záruku? Potřebujete objednat náhradní díl nebo opravu spotřebiče? Chcete vědět víc o využití chytrých spotřebičů? Candy, Hoover & Haier o své zákazníky pečují a pomůžou vám vyřešit vaše problémy a zodpovědět vaše dotazy.

Zákaznická podpora a servis Candy, Hoover & Haier

Zákaznická podpora Candy, Hoover & Haier – OBSAH

  1. Záruka spotřebičů značek Candy, Hoover & Haier
  2. Dotazy ke spotřebičům Candy, Hoover & Haier
  3. Co dělat v případě závady na výrobku značek Candy, Hoover & Haier?
  4. O značkách Candy, Hoover & Haier 

Záruka spotřebičů značekCandy, Hoover & Haier

Produkty Candy, Hoover & Haier mají záruku 2 roky. Chcete si před zakoupením prostudovat všeobecné podmínky? Klikněte na odkaz níže.

PODMÍNKY ZÁRUKY

K vybraným spotřebičům nabízí Candy, Hoover & Haier ZDARMA prodlouženou záruku až na 5 let. K využití této záruky je nutné si výrobek zaregistrovat.

REGISTRACE PRODLOUŽENÉ ZÁRUKY

i Zjednodušte si svůj den se spotřebiči Candy Simply-Fi. Komunikujte s nimi, ať jste kdekoli, jednoduše prostřednictvím svého mobilního telefonu a v něm nainstalované Simply-Fi aplikace. Více o aplikaci Simply-Fi s možností stažení naleznete zde.

Dotazy ke spotřebičům Candy, Hoover & Haier

Obraťte se na nás s jakýmkoliv dotazem či problémem. Zákaznický servis Candy, Hoover & Haier je tu pro vás.

  • Potřebujete více informací k vybranému modelu? Máte dotaz ohledně ceny či parametrů? Chcete se informovat na dostupnost zboží? Máte dotazy na příslušenství? Zavolejte nám.

    ZÁKAZNICKÁ LINKA: Tel: 257 530 418

  • Potřebujete technickou podporu (chybová hlášení, konektivita, vysvětlení technologií apod.)? Využijte náš online formulář, který se dostane přímo k odborníkovi na daný problém a ten vám poskytne veškeré informace.

    WEBOVÝ FORMULÁŘ TECHNICKÉ PODPORY

  • Potřebujete objednat náhradní díl? Kontaktujte autorizovaný servis BMK nebo objednávejte přímo na e-shopu.

    Specializovaný e-shop na náhradní díly Candy, Hoover & Haier: BMK servis.

Zákaznický servis Candy, Hoover & Haier
Candy, Hoover & Haier poskytují na vybrané produkty prodlouženou záruku až na 5 let

Co dělat v případě závady na výrobku Candy, Hoover & Haier?

V případě, že se vyskytla závada na výrobku Candy, Hoover & Haier, kontaktujte servis a objednejte opravu. Nabízí se dvě možnosti, jak objednat opravu:

  1. Webový formulář
  2. Webový formulář je nejpohodlnější a nejefektivnější způsob sjednání servisu výrobku. Vyplněním formuláře dáte servisu všechny potřebné údaje k objednání opravy, neabsolvujete žádné čekání na lince nebo opakované volání s doplněním chybějících informací. Servis vás bude do 24 hodin zpětně kontaktovat a s operátorem si domluvíte termín opravy. Následuje návštěva technika, který spotřebič opraví, případně s vámi domluví další postup řešení vaší reklamace.

  3. Servisní linka 841 111 125
  4. Nemůžete zadat opravu přes webový portál? Nevadí. Opravu lze objednat i telefonicky na servisní lince se sdílenými náklady. Před voláním se ujistěte, že máte všechny požadované informace:

  • Datum zakoupení vašeho spotřebiče
  • Místo nákupu výrobku
  • Sériové číslo – začíná číslem 3xxxxxxx a má osm (8) znaků
  • Výrobní číslo – začíná posledním dvojčíslím roku 16xxxxxx a má osm (8) znaků
  • Přesný popis vaší závady
Zákaznický servis Candy, Hoover & Haier
Informaci o sériovém a výrobním čísle naleznete na štítku výrobku

Máte-li k výrobku registrovanou Záruku na 5 let a uplatňujete záruku ve 3.-5. roce, připravte si prosím Certifikát o registraci.

Servis vás bude do 24 hodin zpětně kontaktovat a s operátorem si domluvíte termín opravy. Následuje návštěva technika, který spotřebič opraví, případně s vámi domluví další postup řešení vaší reklamace.

Zákaznický servis Candy, Hoover & Haier
Servis Candy je vám vždy na blízku

O značkách Candy, Hoover & Haier 

Historie značky Candy sahá až do roku 1945, kdy byla v Candy vyrobena první italská pračka. Na konci 50. let zde byla také zkonstruována moderní pračka s předním plněním, která se v Itálii stala synonymem praní. V roce 1995 oslavila Candy půl století od svého založení akvizicí Hoover European Appliances, evropského leadera ve výrobcích čištění podlah, a i nadále pokračuje v růstu. Candy zajišťuje i prodej domácích spotřebičů značky Haier. Dnes je Candy mezinárodní značkou, která nabízí kompletní sortiment domácích spotřebičů, funkční design a skvělý výkon.

i Věděli jste, že společnost Candy, Hoover & Haier používá recyklovatelné materiály u všech součástí produktu, a to jak výrobku samotného, tak i u obalu? Stejně tak i procesy výroby byly navrženy s cílem snížit emise jak s ohledem na dodržení stávajících zákonů jednotlivých zemí, tak na snížení energetické spotřeby spojené s používáním spotřebičů.

Cílem společnosti je od samého počátku naplňovat požadavky spotřebitelů stále dokonalejšími produkty, avšak snadno ovladatelnými a dostupnými pro všechny. A tak v roce 2014 spatřilo světlo světa Simply-Fi – první kompletní řada spotřebičů, které jsou připojené přes Wi-Fi. V dnešní digitální době tak Candy otevírá cestu novému způsobu soužití se spotřebiči, se kterými je možné přímo, jednoduše a intuitivně komunikovat a usnadnit si tak život.

Zákaznický servis Candy, Hoover & Haier
Simply-Fi – první aplikace pro spotřebiče, která s vámi komunikuje, kdekoliv se zrovna nacházíte

Objevte moderní domácí spotřebiče Candy, Hoover & Haier, které byly vyvinuty, aby splnily každý váš požadavek a pomohly vám v chodu domácnosti.


P-DC1-WEB22