Edice Gaming není jedinou populární řadou grafických karet společnosti MSI. Mezi hráči jsou oblíbené také grafické karty z edice Armor v povedeném černo-bílém provedení. A právě dnes si jednoho takového Armora představíme a také pěkně otestujeme. Předmětem dnešní recenze totiž bude grafická karta MSI GTX 1060 Armor 6G OCV1!
Grafická karta MSI GTX 1060 Armor 6G OCV1 je postavena na herním grafickém čipu NVIDIA GP106 společnosti NVIDIA, na který jsou pomocí 192bit sběrnice připojeny moduly grafické paměti typu GDDR5 o kapacitě 6 GB. Svým výkonem pak MSI GTX 1060 Armor 6G OCV1 spadá do segmentu středního výkonu (mainstream), kde zaujímá ta nejvyšší patra pomyslného výkonnostního žebříčku.
Frekvence grafického čipu je 1544/1759 MHz (Base/Boost) a frekvence grafických pamětí 2002 MHz, což u pamětí typu GDDR5 představuje efektivní frekvenci 8008 MHz. Oproti referenčním hodnotám je tedy karta na jádře přetaktovaná o 38 MHz v základu a o 50 MHz v Boost. Grafické paměti jsou pak taktovány v referenčních hodnotách NVIDIA GeForce GTX 1060.
Grafická karta MSI GTX 1060 Armor 6G OCV1 měří na délku 275 mm a na základní desce vašeho počítače zabere 2 rozšiřující sloty. O chlazení se stará systém chlazení Armor 2x. Skládaný pasiv z hliníkových žeber je pro lepší odvod tepla z grafického čipu vybaven dvojící tepelných trubic (heatpipes). Společně s grafickým čipem jsou chlazeny také moduly grafických pamětí. I když jen částečně, protože dosedací plocha na grafický čip (base-plate) nedoléhá na tyto paměťové moduly v plné ploše. Napájecí kaskáda grafické karty je pak chlazena za pomoci menšího hliníkového chladiče, který však není v kontaktu s hlavním pasivem.
Aktivní čas systému chlazení tvoří dva 95mm ventilátory typu TORX 2.0, které proti „běžným“ ventilátorům generují o 22 % větší tlak chladicího vzduchu. Uložení ventilátorů ve dvojitých kuličkových ložiskách prodlužuje jejich životnost a hlavně přispívá k jejich velmi tichému chodu. Technologie Zero Frozr pak oba tyto ventilátory chladiče při nízké zátěži grafické karty a teplotě pod 60 °C zcela vypne. Charakteristika závislosti hlučnosti na otáčkách ventilátoru je následující:
O napájení grafické karty MSI GTX 1060 Armor 6G OCV1 se stará 5+1 fázová napájecí kaskáda, která vyžaduje přídavné napájení pomocí jednoho 8pin konektoru. Příkon grafické karty byl výrobcem nastaven na 140 W (max. 160 W), a k jejímu provozu je tedy doporučen zdroj o výkonu minimálně 400 W.
Výstupy na monitor jsou u grafické karty MSI GTX 1060 Armor 6G OCV1 řešeny pomocí jednoho DVI-D (Dual Link) konektoru, dvou konektorů DP 1.3/1.4 (Display Port) a dvou konektorů HDMI 2.0. Dvojici konektorů HDMI pak jistě ocení všichni příznivci virtuální reality.
Grafická karta MSI GTX 1060 Armor 6G OCV1 nepodporuje firemní nástroj MSI Gaming APP, takže jediným nástrojem, s jehož pomocí můžete nastavovat různé vlastnosti grafické karty, je MSI Afterburner.
Prostřednictvím tohoto nástroje tak můžete nastavovat například frekvence grafického čipu, frekvence grafických pamětí, otáčky ventilátorů chladiče nebo také nastavovat limity teploty, spotřeby atd. Díky tomuto nástroji si tak můžete nastavit chování grafické karty dle svých specifických potřeb. Grafickou kartu můžete například nastavit na její maximální výkon, nebo naopak můžete její výkon omezit a dát přednost spíše lepším provozním vlastnostem (teplota, hlučnost či spotřeba).
V dnešní recenzi jsme do testů pro porovnání herního výkonu a provozních vlastností grafické karty MSI GTX 1060 Armor 6G OCV1 zařadili následující modely ze segmentu středního výkonu (mainstream):
MSI GTX 1060 Armor 6G OCV1 | Zotac GTX 1060 AMP! Edition | MSI GTX 1060 3GT OC |
Asus EX GTX 1050 Ti O4G | EVGA GTX 1050 SSC Gaming | Sapphire Nitro+ RX 580 8GD5 SE |
Sapphire Nitro+ RX 570 4GD5 | Asus RX 560 O4G EVO | |
SPECIFIKACE GRAFICKÝCH KARET | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
GPU | Chip Variant Family | Velikost Transistory Výroba | SP TMU ROP | VRAM Velikost Bus/Clock | Base Clock Turbo Clock Real Clock | Interface TDP |
MSI GTX 1060 Armor 6G OCV1 | GP106 GP106-400-A1 Pascal | 200 mm2 4,400 million 16nm FinFET | 1280 80 48 | GDDR5 6.144 GB 192b /8008 | 1544 MHz 1759 MHz 1905 MHz | PCIe 3.0 x16 140 W |
Zotac GTX 1060 AMP! Edition | GP106 GP106-400-A1 Pascal | 200 mm2 4,400 million 16nm FinFET | 1280 80 48 | GDDR5 6.144 GB 192b /8008 | 1557 MHz 1772 MHz 1888 MHz | PCIe 3.0 x16 120 W |
MSI GTX 1060 3GT OC | GP106-3 GP106-300-A1 Pascal | 200 mm2 4,400 million 16nm FinFET | 1152 72 48 | GDDR5 3.072 GB 192b /8008 | 1544 MHz 1759 MHz 1904 MHz | PCIe 3.0 x16 120 W |
Asus EX GTX 1050 Ti O4G | GP107 GP107-400-A1 Pascal | 132 mm2 3,300 million 14nm FinFET | 768 48 32 | GDDR5 4.096 GB 128b /7008 | 1342 MHz 1455 MHz 1680 MHz | PCIe 3.0 x16 75 W |
EVGA GTX 1050 SSC Gaming | GP107 GP107-300-A1 Pascal | 132 mm2 3,300 million 14nm FinFET | 640 40 32 | GDDR5 2.048 GB 128b /7008 | 1430 MHz 1544 MHz 1798 MHz | PCIe 3.0 x16 75 W |
Sapphire Nitro+ RX 580 8GD5 SE | Polaris Polaris 20 XT GCN 4nd GEN | 232 mm2 5,700 million 14nm FinFET | 2304 144 32 | GDDR5 8.192 GB 256b /8000 | 1430 MHz 1430 MHz 1430 MHz | PCIe 3.0 x16 183 W |
Sapphire Nitro+ RX 570 4GD5 | Polaris Polaris 20 XL GCN 4nd GEN | 232 mm2 5,700 million 14nm FinFET | 2048 128 32 | GDDR5 8.192 GB 256b /7000 | 1340 MHz 1340 MHz 1340 MHz | PCIe 3.0 x16 160 W |
Asus RX 560 O4G EVO | Polaris Polaris 21 XL GCN 4nd GEN | 123 mm2 3,000 million 14nm FinFET | 869 56 16 | GDDR5 4.096 GB 128b /6000 | 1187 MHz 1187 MHz 1187 MHz | PCIe 3.0 x8 48 W |
V dnešních testech grafických karet se zaměříme výhradně na jejich herní výkon, jehož ukazatelem pro nás bude snímková frekvence. Čím vyšších hodnot snímkové frekvence karta v testech dosáhne, tím lépe, a její výkon můžeme pokládat za vyšší. Snímková frekvence je v počítačových hrách měřena pomocí nástrojů FRAPS a OCAT, které zaznamenávají časy potřebné k vytvoření jednotlivých snímků (frame times) v grafické pipeline. Z těchto naměřených časů je pak následně kalkulována nejen průměrná snímková frekvence, ale také ukazatele plynulosti pohybu 1% Low a 0,1% Low (viz níže).
Dosažené hodnoty průměrné snímkové frekvence jednotlivých grafických karet jsou do grafů zanášeny sestupně tak, že karta s nejvyšší dosaženou snímkovou frekvencí je v grafu zanesena nahoře a naopak model s nejnižší snímkovou frekvencí úplně dole.
Hodnota ukazatele „1% Low“ je vypočítána jako 99. percentil z naměřených hodnot časů snímků (frame times) převedených na snímkovou frekvenci. Pokud tuto hodnotu známe, můžeme pak říci, že 99 % snímků bylo vytvářeno stejnou a vyšší snímkovou frekvencí, než je hodnota tohoto ukazatele. Analogicky pak můžeme také říci, že zbylé jedno procento snímků bylo vytvářeno snímkovou frekvencí nižší. Tento ukazatel můžeme využít k analýze plynulosti pohybu ve hrách, kdy například jeho hodnota pohybující se nízko u hranice 30 FPS znamená, že pohyb ve hře již není pro oko hráče plynulý, ale spíše trhavý.
Hodnota ukazatele „0,1% Low“ se vypočítává obdobně jako ukazatel předchozí, na zřetel je však brán percentil 99,9. Tento ukazatel pak odhaluje méně časté, zato výraznější poruchy v plynulosti hry, kdy se při jinak plynulém pohybu obraz na okamžik jakoby zasekne (stuttering). Čím nižší je tento ukazatel, tím výraznější „záseky“ se ve hře objevují, a pohyb tak není plynulý i navzdory tomu, že průměrná snímková frekvence ukazuje vysoké hodnoty.
Víme-li tedy jak, co a čím bylo testováno, můžeme se směle pustit do výsledků dnešních testů.
Wolfenstein II: The New Colossus je akční a dobrodružná herní střílečka z pohledu první osoby. Hra byla postavena na herním engine IdTech6 vývojáři ze studia MachineGames a vydána v říjnu 2017 společností Bethesda. Hra podporuje nové herní rozhraní Vulkan. Měření snímkové frekvence a frame times bylo prováděno v testovací scéně Manhattan Ruins po dobu 84 sekund nástrojem OCAT. Průchod testovací scénou ukazuje přiložené video, detailní nastavení grafického rozhraní hry pro testy je pak uvedeno na přiložených snímcích.
Testy Wolfenstein II: The New Colossus |
Wolfenstein II: The New Colossus je vůbec první hrou, která byla postavena výhradně na grafickém rozhraní API Vulkán. Z tohoto grafického rozhraní více profitují grafické karty s čipem AMD.
Assassin's Creed: Origins je akční adventurou v pořadí již desáté série, která se tentokrát odehrává ve starověkém Egyptě. Hra byla postavena na herním engine AnvilNext 2.0 vývojáři ze studia Ubisoft Montreal a vydána v říjnu 2017 společností Ubisoft. Měření snímkové frekvence a frame times bylo prováděno na vestavěném benchmarku po dobu 121 sekund nástrojem FRAPS. Průchod testovací scénou ukazuje přiložené video, detailní nastavení grafického rozhraní hry pro testy je pak uvedeno na přiložených snímcích.
Testy Assassin's Creed: Origins |
Počítačová hra Assassin's Creed: Origins není ke grafickým kartám AMD právě moc přívětivá. Grafické karty společnosti NVIDIA zde podávají mnohem lepší výsledky.
Middle-earth: Shadow of War je akční počítačová RPG hra založená na světě postav J. R. R. Tolkiena a odehrává se v čase mezidobí Hobita a Pána prstenů. Hra byla postavena na herním engine Firebird vývojáři ze studia Monolith Productions a vydána v říjnu 2017 společností Warner Bros. Měření snímkové frekvence a frame times bylo prováděno na vestavěném benchmarku hry po dobu 56 sekund nástrojem FRAPS. Průchod testovací scénou ukazuje přiložené video, detailní nastavení grafického rozhraní hry pro testy je pak uvedeno na přiložených snímcích.
Testy Middle-earth: Shadow of War |
Mass Effect: Andromeda je akční RPG hra z pohledu třetí osoby, která byla postavena na herním engine Frostbite 3 vývojáři ze studia BioWare a vydána v dubnu 2017 společností Electronic Arts. Hra spadá do herního programu TWIMTBP společnosti NVIDIA. Měření snímkové frekvence a frame times bylo prováděno v testovací scéně na mapě EOS po dobu 80 sekund nástrojem FRAPS. Průchod testovací scénou ukazuje přiložené video, detailní nastavení grafického rozhraní hry pro testy je pak uvedeno na přiložených snímcích.
Testy Mass Effect: Andromeda |
Battlefield 1 je akční FPS (first-person shooter) počítačová hra, jejíž děj se odehrává za I. světové války. Hra byla postavena na herním engine Frostbite 3 vývojáři ze studia EA Dice a vydána v říjnu 2016 společností Electronic Arts. Hra podporuje i nové herní rozhraní DirectX 12. Měření snímkové frekvence a frame times bylo prováděno v testovací scéně na mapě Avanti Savoia po dobu 57 sekund nástrojem FRAPS. Průchod testovací scénou ukazuje přiložené video, detailní nastavení grafického rozhraní hry pro testy je pak uvedeno na přiložených snímcích.
Testy Battlefield 1 |
Počítačová hra Battlefield 1 a nejnovější herní rozhraní DirectX 12 se v případě grafických karet NVIDIA popravdě moc v lásce nemají. Proto bych majitelům těchto karet doporučil hru hrát raději s nastavením na vykreslování pomocí DirectX 11. Radeony společnosti AMD jsou na tom trochu lépe a DirectX 12 přeci jen nějaký ten výkon navíc přinesou. I tak bych ale doporučoval hrát tuto hru spíše pod DirectX 11. Vyvarujete se občasných záseků ve hře, které se u DirectX 12 sem tam objevují, což dokazuje také nízká hodnota ukazatele 0,1% Low.
Deus Ex: Mankind Divided je akční FPS (first-person shooter) počítačová hra s prvky RPG, stealth a sociální interakce. Hra byla postavena na herním engine Dawn Engine vývojáři studia Eidos Montreal a vydána v srpnu 2016 společností Square Enix. Hra spadá do herního programu Gaming Evolved společnosti AMD a podporuje i nové herní rozhraní DirectX 12. Měření snímkové frekvence a frame times bylo prováděno na vestavěném benchmarku hry po dobu 98 sekund nástrojem FRAPS. Průchod testovací scénou ukazuje přiložené video, detailní nastavení grafického rozhraní hry pro testy je pak uvedeno na přiložených snímcích.
Testy Deus Ex: Mankind Divided |
DOOM je akční FPS (first-person shooter) počítačová hra odehrávající se ve středu démonické invaze na zařízení UAC. Hra byla postavena na herním engine Id Tech 6 vývojáři ze studia Id Software a vydána v květnu 2016 společností Bethesda Softworks. Hra podporuje nové 3D API Vulkan. Měření snímkové frekvence a frame times bylo prováděno v testovací scéně na mapě UAC po dobu 109 sekund nástrojem OCAT. Průchod testovací scénou ukazuje přiložené video, detailní nastavení grafického rozhraní hry pro testy je pak uvedeno na přiložených snímcích.
Testy DOOM |
Počítačová hra DOOM podporuje vykreslování pomocí OpenGL nebo Vulkan. Zde platí jednoduché pravidlo: Chcete-li mít vysokou snímkovou frekvenci ve hře, hrajte ji vždy pod rozhraním Vulkan. Z tohoto důvodu také testujeme tuto hru pouze pod tímto novým a moderním rozhraním.
Tom Clancy’s The Division je on-line střílečka z pohledu třetí osoby, která probíhá v otevřeném světě. Hra byla postavena na herním engine Snowdrop vývojáři ze studia Massive Entertainment a vydána v březnu 2016 společností Ubisoft. Hra spadá do herního programu TWIMTBP společnosti NVIDIA a podporuje také nové herní rozhraní DirectX 12. Měření snímkové frekvence a frame times bylo prováděno na vestavěném benchmarku hry po dobu 96 sekund nástrojem FRAPS. Průchod testovací scénou ukazuje přiložené video, detailní nastavení grafického rozhraní hry pro testy je pak uvedeno na přiložených snímcích.
Testy Tom Clancy's The Division |
Tom Clancy's The Division je jednou z dalších her, kde se vám rozhodně vyplatí opustit DirectX 11 a přepnout rendering hry na DirectX 12. To však neplatí v případě slabších grafických karet společnosti NVIDIA (GeForce GTX 1050/Ti), tam raději nechejte vykreslování na DirectX 11.
Počítačová hra Rise of the Tomb Raider je akční adventura z pohledu třetí osoby, ve které s Larou Croft prozkoumáváte různá prostředí, řešíte puzzles i bojujete o přežití. Hra byla postavena na herním engine Horizon vývojáři ze studia Crystal Dynamics a vydána v lednu 2016 společností Square Enix. Hra spadá do herního programu TWIMTBP společnosti NVIDIA a podporuje i nové herní rozhraní DirectX 12. Měření snímkové frekvence a frame times bylo prováděno na vestavěném benchmarku hry po dobu 86 sekund nástrojem FRAPS. Průchod testovací scénou ukazuje přiložené video, detailní nastavení grafického rozhraní hry pro testy je pak uvedeno na přiložených snímcích.
Testy Rise of the Tomb Raider |
Počítačová hra Rise of the Tomb Raider také podporuje DirectX 12, avšak mainstreamové grafické karty z něj nijak významněji netěží.
Star Wars: Battlefront je akční střílečka z pohledu první a třetí osoby, která je založena na tématu filmových Star Wars. Hra je postavena na herním engine Frostbite 3 vývojáři ze studia EA DICE a byla vydána v listopadu 2015 společností Electronic Arts. Hra spadá do herního programu Gaming Evolved společnosti AMD. Měření snímkové frekvence a frame times bylo prováděno na mapě Survival on Tatooine po dobu 105 sekund nástrojem FRAPS. Průchod testovací scénou ukazuje přiložené video, detailní nastavení grafického rozhraní hry pro testy je pak uvedeno na přiložených snímcích.
Testy Star Wars: Battlefront |
Zaklínač: Divoký hon je akční RPG (role-playing game) hra s otevřeným světem, ve kterém plníte zadané úkoly z pohledu třetí osoby. Hra byla postavena na herním REDengine vývojáři ze studia CD Projekt RED a vydána v květnu 2015 stejnou společností. Hra spadá do herního programu TWIMTBP společnosti NVIDIA. Měření snímkové frekvence a frame times bylo prováděno v testovací scéně na mapě White Orchard po dobu 84 sekund nástrojem FRAPS. Průchod testovací scénou ukazuje přiložené video, detailní nastavení grafického rozhraní hry pro testy je pak uvedeno na přiložených snímcích.
Testy Zaklínač 3: Divoký hon |
V počítačové hře Zaklínač: Divoký Hon je velmi častým jevem stuttering, tedy jakési chvilkové „zaseknutí“ obrazu. Hodnoty ukazatele „0,1% Low“ ukazují, že na tento nepříjemný stuttering ve hře trpí Radeony poněkud více nežli grafické karty společnosti NVIDIA.
Crysis 3 je akční FPS (first-person shooter) počítačová hra odehrávající se ve fiktivní budoucnosti. Hra byla postavena na herním CryEngine 3 vývojáři ze studia Crytek a vydána v květnu 2013 společností Electronic Arts. Hra spadá do herního programu Gaming Evolved společnosti AMD. Měření snímkové frekvence a frame times bylo prováděno v testovací scéně SWAMP po dobu 115 sekund nástrojem FRAPS. Průchod testovací scénou ukazuje přiložené video, detailní nastavení grafického rozhraní hry pro testy je pak uvedeno na přiložených snímcích.
Testy Crysis 3 |
Herní testy grafické karty MSI GTX 1060 Armor 6G OCV1 máme za sebou, pojďme se tedy společně podívat na to, jak si vlastně tato karta vedla v porovnání se svými dnešními rivaly. Následující grafy zobrazují výkonnostní rozdíly mezi jednotlivými modely v různých rozlišeních. Hodnoty v grafech jsou uvedeny v procentech výkonu, který byl zprůměrován ze všech dnešních měření.
Sumarizace výkonu |
Jak už to tak bývá, výkon grafické karty MSI GTX 1060 Armor 6G OCV1 je dán zejména výkonem samotného grafického čipu GP106, který se u různých grafických karet může lišit pouze přednastavenou frekvencí grafického čipu či nastavenou frekvencí grafických pamětí. V případě grafické karty MSI GTX 1060 Armor 6G OCV1 se reálná frekvence grafického čipu v testovaných hrách pohybovala v rozmezí celkem vysokých 1898–1912 MHz při efektivní frekvenci grafických pamětí 8000 MHz.
A právě díky o něco vyšším frekvencím se výkon MSI GTX 1060 Armor 6G OCV1 vyšplhal o fous výše než u grafické karty Zotac GTX 1060 AMP! Edition. Na svého největšího rivala z tábora červených pak Armor ztrácí v průměru nějakých 9 % výkonu.
Provozní vlastnosti grafických karet byly měřeny v počítačové hře Crysis 3 po dobu 30 minut hraní na mapě Swamp. Dosažené hodnoty teplot (°C), hlučnosti (dBA) i spotřeby (W) byly zaznamenány až na konci tohoto měření.
Provozní vlastnosti |
Provozní vlastnosti grafické karty MSI GTX 1060 Armor 6G OCV1 jsou velmi dobré. Teploty grafické karty se v zátěži dokonce ani nedostaly přes hranici 60 °C. To vše při otáčkách ventilátorů v rozmezí 1400–1500 ot./min., které generovaly hluk lehce nad hranicí 37 dBA. Pokud byste netrvali na takto nízkých teplotách, vždy je možné otáčky ventilátorů ručně snížit, a dát tak přednost hlučnosti ještě nižší. Jak už to tak u grafických karet z rodiny Pascal bývá, spotřeba grafické karty MSI GTX 1060 Armor 6G OCV1 je nízká, a to i navzdory výrobcem navýšenému limitu spotřeby o 20 W.
Požadavky na výkon grafických karet a vlastně celého systému pro virtuální realitu jsou mnohem vyšší než u běžných počítačových her. VRMark obsahuje celkem tři testy virtuální reality, které běží na monitoru počítače a k testu nevyžadují žádné náhlavní soupravy.
Výsledky testu Orange Room ukazují výkon systému ve scénách s běžnými požadavky na VR, test Cyan Room je pak o něco náročnější a pro vykreslování scény využívá rozhraní DirectX 12. Test Blue Room ukazuje výkon ve velmi náročných scénách VR, jejichž požadavky však uspokojí až některé grafické karty budoucí generace. Benchmark Blue Room zde proto testován není.
VRMark |
Jak je z testů VRMark Orange Room patrné, grafickou kartu MSI GTX 1060 Armor 6G OCV1 můžete využít i ve světě virtuální reality. Na druhou stranu je ale také třeba poznamenat, že se nejedná o grafickou kartu pro virtuální realitu naprosto ideální. V o něco náročnějším testu Cyan Room totiž Armor zase propadl, a tak bude hodně záležet na tom, jak náročné hry ve virtuálním světě plánujete hrát.
Přetaktování grafické karty MSI GTX 1060 Armor 6G OCV1 jsem prováděl pomocí nástroje MSI Afterburner tak, abych v žádném případě neohrozil kartu, a nepřišel tak o její záruku. Na maximum jsem zvýšil pouze hranici spotřeby (+14 % Power Limit) a teploty (92 °C Temp. Limit), napětí grafického čipu jsem nechal na výchozích hodnotách.
Postupně jsem zvyšoval hodnoty frekvence grafického čipu a následně také grafických pamětí. Jako stabilní se nakonec ukázala hodnota +200 MHz pro čip a +500 MHz pro paměti. V počítačových hrách se pak reálná frekvence grafického čipu pohybovala v průměru na velmi vysokých 2100 MHz, u grafických pamětí pak 9000 MHz (efektivně).
S nastavenou frekvencí jádra navýšenou o 200 MHz, pamětí na efektivních 9000 MHz a posunutým Power/Temperature limitem na 114 % / 92 °C jsem pak otestoval některé hry z testovací metodiky s následujícími výsledky:
Bez zvedání napětí se mi z grafické karty MSI GTX 1060 Armor 6G OCV1 podařilo získat v průměru ještě 10 % dalšího výkonu, který se určitě v některých hrách bude hodit.
Následující video pak ukazuje nárůst výkonu a provozní vlastnosti u takto přetaktované grafické karty MSI GTX 1060 Armor 6G OCV1 v počítačové hře Crysis 3.
Grafická karta MSI GTX 1060 Armor 6G OCV1 je rozhodně velmi zajímavou grafickou kartou, která může úspěšně oslovit všechny středně náročné hráče počítačových her. Technické řešení systému chlazení Armor 2X sice nedosahuje takových kvalit jako v případě systému chlazení TwinFrozr VI u edice Gaming, i tak však grafický čip GeForce GTX 1060 uchladí levou zadní, při velmi dobrých provozních vlastnostech. Navíc černo-bílé provedení vypadá prostě sexy, a tak se grafická karta MSI GTX 1060 Armor 6G OCV1 může stát designovou perlou vašeho PC, a to i navzdory absenci jakéhokoliv LED osvětlení.
MSI GTX 1060 Armor 6G OCV1
Grafické kartyGrafická karta MSI GTX 1060 Armor 6G OCV1 nabízí dostatečný výkon všem středně náročným hráčům počítačových her, velmi dobré provozní vlastnosti a v neposlední řadě také velmi atraktivní vzhled.
Klady
Zápory