Refresh the page
Diablo IV
Diablo IV
Testy grafických karet
Diablo IVDiablo IV je akční hra na hrdiny, která se odehrává v tísnivé atmosféře temného kraje Sanctuary, na který se ženou ještě horší časy. Z vyhnanství se totiž vrací Lilith, dcera nenávistného démona Mefista. Pohltí její zlá moc celý svět? Vydejte se na průzkum Sanctuary, při kterém budete plnit poutavé úkoly, osvobozovat území a bojovat s nepoddajnými bossy. Hra byla vyvíjena herními vývojáři ze studia Blizzard a stejnou společností také vydána v červnu 2023. Měření snímkové frekvence a frame times bylo prováděno v osadě Yelesna nástrojem FrameView po dobu 28 sekund. Detailní nastavení grafického rozhraní hry pro testy je uvedeno na přiložených snímcích.
Testy grafických karet

Jak testujeme grafické karty v Diablo IV

Testovací scéna počítačové hry Diablo IV, ve které jsou testovány grafické karty pomocí nástroje FrameView. 

Nastavení hry pro testy

Diablo IV nastavení Video 1 Diablo IV nastavení Video 2 Diablo IV nastavení Graphics 1

Výsledky testů grafických karet

Testy Diablo IV
Výkon grafických karet v Diablo IV


i

Snímková frekvence Ukazatelem výkonu grafické karty je pro nás průměrná snímková frekvence. Dosažené hodnoty průměrné snímkové frekvence jednotlivých grafických karet jsou do grafů zanášeny sestupně tak, že nejvýkonnější karta, která dosáhla nejvyšší snímkové frekvence, je v grafu zanesena nahoře, a naopak nejslabší model s nejnižší snímkovou frekvencí pak úplně dole.

Ukazatel 1% Low Hodnota ukazatele „1% Low“ je vypočítána jako 99. percentil z naměřených hodnot časů snímků (frame times) převedených na snímkovou frekvenci. Jedná se o ukazatel plynulosti renderování snímků, který nám může odhalit, zda grafická karta renderuje snímky v pravidelných intervalech. V případě nízkých hodnot blížících se k hranici 30 FPS znamená, že pohyb ve hře již není pro oko hráče plynulý, ale spíše trhavý.

Ukazatel 0,1% Low Hodnota ukazatele „0,1% Low“ se vypočítává obdobně jako ukazatel předchozí, na zřetel je však brán percentil 99,9. Tento ukazatel pak odhaluje méně časté, zato mnohem výraznější poruchy v plynulosti renderingu, kdy se při jinak plynulém pohybu obraz ve hře na okamžik jakoby zasekne (stuttering). Čím nižší je dosažená hodnota tohoto ukazatele, tím výraznější „záseky“ se ve hře objevují, a pohyb tak není plynulý i navzdory tomu, že průměrná snímková frekvence vykazuje jinak vysoké hodnoty.

i

Více o hře

We care about your privacy

Alza.cz a. s., Company identification number 27082440, uses cookies to ensure the functionality of the website and with your consent also to personalisage the content of our website. By clicking on the “I understand“ button, you agree to the use of cookies and the transfer of data regarding the behavior on the website for displaying targeted advertising on social networks and advertising networks on other websites.

More information
I understand Detailed settings Reject everything
P-DC1-WEB17